۰
plusresetminus
شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲

تحول در نرم‌افزار اجرایی یوتیوب

ایتنا- به‌تازگی یوتیوب به‌روزرسانی جدیدی را برای کنسول‌های بازی، دستگاه‌های استریم آنلاین، تلویزیون‌های هوشمند و البته کروم کست ارائه کرده است که موجب تغییری کوچک اما مهم در نرم‌افزار یوتیوب این دستگاه‌ها شده است.
تحول در نرم‌افزار اجرایی یوتیوب


به‌تازگی یوتیوب به‌روزرسانی جدیدی را برای کنسول‌های بازی، دستگاه‌های استریم آنلاین، تلویزیون‌های هوشمند و البته کروم کست ارائه کرده است که موجب تغییری کوچک اما مهم در نرم‌افزار یوتیوب این دستگاه‌ها شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، هم‌اکنون با باز کردن نرم‌افزار یوتیوب، دسته‌بندی محتوایی جدیدی در بالای نرم‌افزار نمایش داده می‌شود که به‌راحتی می‌توان با استفاده از آن در بین موضوعات ورزشی، اخبار، کمدی، موسیقی، سرگرمی و... به گشت‌وگذار پرداخت.

گوگل پیش‌ از این نیز این ویژگی را به‌صورت مخفیانه در نوار منوی سمت چپ این نرم‌افزار قرار داده بود که با تغییر نظر متخصصان تصمیم بر ارائه آن در قسمت مرکزی و بالایی صفحه اصلی گرفته شد.

 

علاوه بر این، طبقه‌بندی موضوعی به کار رفته در این ویژگی نیز اکنون بهتر و کاربردی‌تر شده است به‌نحوی‌که به‌راحتی می‌توان موضوع مورد نظر خود را از بین ۱۴ سرفصل طبقه‌بندی حاضر انتخاب کرد.

البته هر یک از طبقه‌ها نیز از زیرگروه‌ها و عناوین جزئی‌تری تشکیل شده‌اند که کاربر می‌تواند با نگاهی به آن‌ها جست‌وجوی موضوعی خود را به‌صورت دقیق‌تر انجام بدهد.

این به‌روزرسانی به‌تازگی برای همه دستگاه‌های یاد شده ارائه شده است اما تلویزیون هوشمند اپل که نرم‌افزاری جداگانه برای یوتیوب را در اختیار دارد تاکنون از این قاعده مستثنی بوده است؛ اما بااین‌حال بر اساس اظهارات مقامات یوتیوب، نرم‌افزار نسخه این دستگاه نیز به‌زودی به‌روزرسانی شامل تغییرات یاد شده را دریافت خواهد کرد.
 
کد مطلب: 44982
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام