۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۳

نرم‌افزار وب توییتر و یوتیوب‌تی‌وی برای کروم بوک‌ها عرضه می‌شود

ایتنا- چندین رسانه بین‌المللی خبر از این داده‌اند که نسخه PWA نرم‌افزارهای توییتر و یوتیوب تی وی هم‌اکنون از طریق پلی استور در اختیار کاربران کروم‌بوک قرار گرفته است.
نرم‌افزار وب توییتر و یوتیوب‌تی‌وی برای کروم بوک‌ها عرضه می‌شود
چندین رسانه بین‌المللی خبر از این داده‌اند که نسخه PWA نرم‌افزارهای توییتر و یوتیوب‌تی‌وی هم‌اکنون از طریق پلی استور در اختیار کاربران کروم‌بوک قرار گرفته است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، امروزه رایج‌ترین روش برای نصب نرم‌افزارها در کروم‌بوک دانلود نسخه اندروید آنها از طریق پلی استور است. با این‌ حال، این روش چندان عالی نیست چراکه این نرم‌افزارها برای سیستم عامل کروم طراحی نشده‌اند.
 
با این وجود‌ به نظر می‌رسد که رویه حال حاضر و موجود در حال تغییر است و بر اساس شنیده‌های جدید به نظر‌ می‌رسد که توییتر و یوتیوب‌تی‌وی هم کنون به‌عنوان PWA روی کروم‌بوک‌ها قابل‌نصب هستند.
 
 
 
نرم‌افزارهای PWA نوعی از نرم‌افزار هستند که از طریق وب عرضه می‌شوند. آنها مانند نرم‌افزار عادی به نظر می‌رسند و راه‌اندازی می‌شوند، اما از منابع (باتری و حافظه) کمتر استفاده می‌کنند و به سیستم عامل نصب‌شده روی سیستم متکی نیستند.
 
چندین سال است که نرم‌افزارهای PWA برای کروم‌بوک ها فعال هستند، اما کاربران باید آنها را در جای دیگری به‌غیر از پلی استور دانلود می‌کند.
با این‌ حال، هم‌اکنون نسخه PWA توییتر و یوتیوب‌تی‌وی برای دانلود و نصب خودکار در پلی استور دیده می‌شود.
 
دومینیک نگ به‌عنوان مدیر پلتفرم نرم‌افزارهای سیستم‌ عامل کروم در توییتی اعلام کرد که این پروژه چالش‌برانگیزترین و رضایت‌بخش‌ترین کار مهندسی‌اس بود که تاکنون انجام داده است.
 
کد مطلب: 60620
برچسب ها: توییتر کروم بوک
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام