۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸

در گوگل‌پلی گروه خانوادگی درست کنید

ایتنا - Google Play امکان جدیدی را فراهم کرده که به ‌واسطه‌ آن می‌توانید اپلیکیشن‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و برنامه‌های تلویزیونی موردعلاقه‌تان را با پنج نفر از اعضای خانواده‌تان به اشتراک بگذارید.
در گوگل‌پلی گروه خانوادگی درست کنید


این برنامه بعد از سرویس پخش موسیقی خانوادگی Google Play که چندی پیش برای اشتراک موسیقی با اعضای خانواده ارایه شد، دومین طرحی است که Google Play برای تعامل‌های خانوادگی معرفی می‌کند.


اگر توجه کنید در لیست چیزهایی که مشمول برنامه‌ی جدید اشتراک‌گذاری می‌شود، اسمی از موزیک نیاوردیم و علتش دقیقا همین است که مخاطبان برنامه‌ اشتراک موزیک حفظ شوند.

سرویس جدیدی که از آن حرف زدیم به‌صورت رایگان عمل می‌کند. حال آن‌که برای استفاده از سرویس موزیک نیاز به پرداخت حق اشتراک است. شرایط استفاده از سرویس جدید از این قرار است: این اشتراک‌گذاری‌ها تنها در سیستم‌عامل اندروید صورت بگیرد (که خب دلیلش معلوم است).

ضمن این‌که اعضای خانواده‌ نباید بیش‌تر از پنج نفر باشند و همه‌ی این پنج نفر باید در یک کشور زندگی کنند.

خریدهای این برنامه‌ی خانوادگی با یک کارت اعتباری صورت می‌گیرد که هماهنگی‌های مربوط به آن را یکی از اعضا به عنوان «مدیر» انجام می‌دهد.

با این شیوه هرچیزی که توسط هر یک از اعضا خریداری می‌شود، در اختیار بقیه‌ی اعضای خانواده قرار می‌گیرد.

در حال حاضر مردم استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.
کد مطلب: 44267
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام