۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۲

گوگل در حال آماده‌سازی Android Wear برای آیفون و آیپد

ایتنا- گوگل در حال آماده‌سازی پلتفرم جدید برای سازگاری با آیفون و آیپد اپل است.
گوگل در حال آماده‌سازی Android Wear برای آیفون و آیپد


یکی از معایب بزرگ ساعت‌های هوشمند اندرویدی محدودیت آن به گوشی‌های با اندروید 4.3 و بالاتر است. طبق گزارش‌های جدید گوگل در حال آماده‌سازی این پلتفرم برای سازگاری با آیفون و آیپد اپل است.


گوگل می‌داند که ساعت‌های هوشمندی مانند موتو 360 اگر با آیفون سازگار بودند فروش بیشتری داشتند.

حالا یک سایت فناوری فرانسوی گزارش داده که گوگل در همایش بهاره Google I/O نسخه سازگار با iOS اندروید ور را رونمایی خواهد کرد و در صورتی که ساعت اپل واچ زودتر عرضه شود شاید این امکان را حتی زودتر به Android Wear بیاورد.

اپل واچ با وجود طرح‌ها و مدل‌های متفاوت برای همه کاربران مناسب نیست.

قیمت 349 دلاری پایه و صفحه‌نمایش مربعی شکل شاید برای هر کاربر آیفون جالب نباشد و اگر گوگل بتواند گزینه‌های زیادی را در مقابل این کاربران بگذارد می‌تواند برخی از مشتریان اپل را برباید.

چند روز پیش ویدئویی در یوتیوب منتشر شد که در آن فردی توانسته بود با هک کردن آیفون و ساعت هوشمند خود Android Wear را با آیفون جفت (Pair) کند.

در حال حاضر برای جفت کردن ساعت اندرویدی با گوشی باید اپلیکیشن Android Wear app را از پلی‌استور بر روی گوشی خود نصب کنید که این اپ تنها با اندروید 4.3 و بالاتر سازگار است.

وب‌سایت 01net گزارش دهنده این شایعه یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های خبری فناوری فرانسه محسوب می‌شود و به احتمال زیاد این گزارش هم به واقعیت نزدیک خواهد بود.

با معرفی ساعت‌های جدید اندرویدی جذاب و شکیل از سوی هواوی و ال‌جی به نظر می‌رسد این تصمیم گوگل می‌تواند به شرکایش هم کمک فراوانی کند البته اگر طرفداران وفادار اپل تن به خرید ساعتی به جز اپل واچ بدهند.

منبع : فارنت
کد مطلب: 35008
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام