۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
یک گجت پوشیدنی جدید؛

حلقه هوشمند اپل هم از راه رسید!

ایتنا- وقتی مشغول کاری هستید و هردو دستتان مشغول است،‌این حلقه به یاری شما می‌شتابد!
حلقه هوشمند اپل هم از راه رسید!


کمپانی اپل در حال ساخت محصول پوشیدنی جدیدی است که یک حلقه هوشمند بوده و می‌تواند امکانات جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.


به گزارش ایتنا از مهر، در سال‌های اخیر، اپل علاوه بر تولید و عرضه اسمارت‌فون، تبلت، لپ‌تاپ و ... به ساخت گجت‌های فناورانه‌ای مانند ساعت‌های هوشمند روی آورده که نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است.

اکنون این کمپانی در حال ساخت محصول پوشیدنی جدیدی است که پتنت آن به ثبت رسیده و مربوط به حلقه هوشمندی است که با اتصال به اسمارت‌فون یا تبلت می‌تواند امکانات و قابلیت‌های جدید و متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

اپل در رابطه با این حلقه هوشمند می‌گوید: « این پوشیدنی هوشمند دارای صفحه لمسی است که با لمس صفحه آن توسط کاربرانش فعال شده و به ارائه خدمات می‌پردازد.

حلقه هوشمند اپل دارای میکروفونی است که دستورات صوتی را ممکن می‌کند. این گجت پوشیدنی حتی با حرکات دست کاربرانش می‌تواند پی به نوشته‌ای ببرد که در حال تحریر است.

اپل در ادامه آورده است : « استفاده از گجت‌هایی که از قابلیت لمس (تاچ) برخوردارند گاهی اوقات بسیار سخت و همینطور ناکارآمد به نظر می‌رسد. اما این حلقه هوشمند می‌تواند دید جدیدی را پیش روی مخاطبان و کاربران قرار داد.

زمانی را تصور کنید که فردی با هر دو دست خود در حال انجام کاری است و دستان او گرفتار هستند، این گجت کوچک در چنین زمان‌هایی بسیار کارآمد خواهد بود.

یا زمانی که کاربران از کار با گجت‌های بزرگ برای ساعات طولانی خسته شده و نور یا بزرگی صفحه نیز باعث خستگی مضاعف آنها می‌شود. در این شرایط نبود گجت کوچکی مانند این حلقه پوشیدنی احساس می‌شود.

البته این طرح فقط یک پتنت بوده و اطلاعات بیشتری از آن در اختیار نیست. از سوی دیگر، این طرح اپل تا عملی شدن و رسیدن به خط تولید و عرضه فاصله زیادی دارد. در نتیجه باید منتظر ماند تا اولین حلقه هوشمند اپل عرضه شود.


کد مطلب: 38461
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام