۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۲

مایکروسافت تولیدکننده نرم‌افزارهای تحلیل فرآیندهای سازمانی را خرید

ایتنا - شرکت‌هایی که هم‌اکنون از خدمات VoloMetrix استفاده می‌کنند، می‌توانند نگاه عمیق‌تر به عملکردهای داخلی سازمان داشته باشند.
مایکروسافت تولیدکننده نرم‌افزارهای تحلیل فرآیندهای سازمانی را خرید


مایکروسافت با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد شرکت VoloMetrix که دفتر مرکزی آن در شهر سیاتل واقع شده است و نرم‌افزارهای تحلیلی با قابلیت کمک به کسب و کارها برای فهم بهتر از فرآیندهای سازمانی را تولید می‌کند، خریداری خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، «راجش جِیها» مدیر مرکز توسعه Outlook و Office 365 مایکروسافت با انتشار مطلبی در وبلاگ رسمی این شرکت توضیح داد که شرکت او با خرید مذکور قصد دارد به سازمان‌ها کمک کند تا کارمندان‌شان در پست شغلی خود کارآمدتر باشند.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، فناوری VoloMetrix با مجموعه نرم‌افزاری Office 365 ادغام می‌شود و به طور ویژه در سیستم Delve Organizational Analytics که در آینده نزدیک وارد بازار می‌شود، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت‌هایی که هم‌اکنون از خدمات VoloMetrix استفاده می‌کنند، می‌توانند نگاه عمیق‌تر به عملکردهای داخلی سازمان داشته باشند که از جمله آنها می‌توان به نحوه فعالیت هر یک از کارمندان، تعامل گروه‌های درون‌سازمانی با یکدیگر و ... اشاره کرد.

 

این شرکت نرم‌افزاری را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد که با ابزارهای تقویم الکترونیک و سرورهای ایمیل سازگار می‌شود و داده‌های مربوط به دیگر نرم‌افزارهای سازمانی را یکجا جمع‌آوری می‌کند تا افراد بتوانند بهتر با یکدیگر تعامل داشته باشند.

فناوری VoloMetrix تمام اطلاعات از ابزارهای مختلف سازمانی را جمع‌آوری می‌کند تا در نهایت یک نتیجه تحلیلی متفاوت از نحوه عملکرد سازمان ارائه دهد. این اطلاعات به کسب و کار کمک می‌کند تصمیمات بهتری برای بهبود فعالیت‌های خود اتخاذ کند.
 
کد مطلب: 37984
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام