۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۳

سازمان‌ها ابزار هوشمند تجاری جدید مایکروسافت را آزمایش کنند

ایتنا - کسب و کارها می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی PowerBI.com نسخه اولیه این محصول را در اختیار بگیرند و آزمایش‌های لازم را روی آن انجام دهند.
سازمان‌ها ابزار هوشمند تجاری جدید مایکروسافت را آزمایش کنند


شرکت مایکروسافت نسخه جدید نرم‌افزار مجازی‌سازی داده‌ها مبتنی بر فضای پردازش ابری که با نام Power BI شناخته می‌شود را معرفی کرد و توضیح داد که این محصول قابلیت‌های فراوانی را در حوزه سیستم‌های هوشمند تجاری در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از کامپیوترورلد، مایکروسافت اعلام کرد که این محصول برای انجام آزمایش‌های بیشتر و برطرف کردن اشکالات موجود معرفی شده است و با عرضه نسخه نهایی آن، سازما‌ن‌ها می‌توانند ابزارهای رایگان فراوانی را در اختیار بگیرند.

کسب و کارها می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی PowerBI.com نسخه اولیه این محصول را در اختیار بگیرند و آزمایش‌های لازم را روی آن انجام دهند.

این نسخه از نرم‌افزار هوشمند تجاری مایکروسافت به صورت رایگان عرضه شده است و به گفته شرکت سازنده، به زودی نسخه رایگان برای رایانه‌های لوحی iPad روی فروشگاه اینترنتی App Store عرضه می‌شود.

 

همچنین گفته شده است که نرم‌افزار Power BI اواخر سال جاری میلادی به صورت رایگان برای اندروید، آیفون و ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد.

محتوای این نرم‌افزار که امکانات ابزارهای هوشمند تجاری را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد با نام Power BI Designer قابل بارگذاری است و کاربران سازمانی به کمک آن می‌توانند به صورت پویا، تعاملی و کارآمد نیازهای خود را برطرف سازند.
 
کد مطلب: 34499
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام