۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰

عرضه ابزار هوشمند تجاری مایکروسافت برای iPad اپل

ایتنا - Power BI تمامی ابزارهای هوشمند تجاری مایکروسافت را به صورت یکجا شامل می‌شود و امکان مدیریت، مجازی‌سازی و تعامل دقیق با داده‌ها را برای کاربران سازمانی فراهم می‌کند.
عرضه ابزار هوشمند تجاری مایکروسافت برای iPad اپل


شرکت مایکروسافت پیش‌نمایش عمومی از خدمات هوشمند تجاری Power BI خود را به همراه پیش‌نمایشی از ابزار موبایلی Power BI برای رایانه‌های لوحی iPad عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، سرویس Power BI تمامی ابزارهای هوشمند تجاری مایکروسافت را به صورت یکجا شامل می‌شود و امکان مدیریت، مجازی‌سازی و تعامل دقیق با داده‌ها را برای کاربران سازمانی فراهم می‌کند.

پیش‌نمایش ابزار Power BI مخصوص iPad نیز نشان می‌دهد که این مجموعه تمامی ابزارهای یاد شده را در اختیار کاربران اپل هم می‌گذارد.
مقامات مایکروسافت در این خصوص توضیح داده‌اند که کاربران هم‌اکنون می‌توانند آن را از فروشگاه Apple App Store بارگذاری کنند.

 

این ابزار به کاربران موبایلی امکان می‌دهد مجموعه قابلیت‌های Power BI را در اختیار بگیرند، اخطار لازم در مورد آخرین تغییرات در مجموعه داده‌های آنها گوشزد شود و امکان به‌اشتراک‌گذاری داده‌ها بین همکاران فراهم آید.

سخنگوی شرکت مایکروسافت نیز در این خصوص توضیح داد که ابزار iPad Power BI از تاریخ ۱۹ دسامبر به صورت عمومی برای اپلی‌ها عرضه شده است و البته به جز فروشگاه اینترنتی یاد شده، کاربران می‌توانند آن را از سایت اینترنتی Microsoft Power BI هم در اختیار بگیرند.
 
کد مطلب: 33755
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام