۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹

بازار ۱۸۷ میلیارد دلاری خدمات برون‌سپاری سازمانی در سال 2015

ایتنا - در شرایطی که سازمان‌ها خود را برای سازگاری با عصر دیجیتال آماده می‌کنند، خدمات برون‌سپاری زیرساخت‌های سازمانی اهمیت زیادی پیدا کرده است.
بازار ۱۸۷ میلیارد دلاری خدمات برون‌سپاری سازمانی در سال 2015


تاثیر خدمات پردازش ابری بر عرصه خدمات برون‌سپاری سازمانی بسیار مشهود است.
اما این سوال مطرح می‌شود که سازمان‌ها از این فرآیند چه تاثیراتی می‌گیرند؟


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، در یک بخش منابع IT ارزان مبتنی بر خدمات پردازش ابری به همراه رابط‌های برنامه‌نویسی نرم‌افزاری(API) برای سازمان‌ها عرضه شده است تا آنها بتوانند بخشی از زیرساخت‌های IT خود را برون‌سپاری کنند.

در بخش دیگر، شرکت‌ها قراردادهای چند میلیون دلاری با ارایه‌دهندگان خدمات برون‌سپاری منعقد کردند تا راه‌های آسان‌تر، ارزان‌تر و کاربردی‌تر را برای کنترل خدمات مورد نیاز خود مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار بگیرند.

«ویلیام مارتورلی» و «ولفگانگ بنکل» از مدیران مرکز تحقیقاتی Forrester به تازگی این مسئله را مورد توجه قرار دادند و در گزارش خود توضیح دادند که ارایه‌دهندگان خدمات برون‌سپاری سازمانی در تلاشند استفاده بیشتری از سرویس‌های پردازش ابری ببرند و ارتباط نزدیک‌تری بین سیستم‌های ابری و سازمان‌ها برقرار سازند.

 

مرکز Forrester پیش‌بینی کرده است طی سال جاری ارزش بازار جهانی برون‌سپاری زیرسخت‌های سازمانی به بیش از ۱۸۷.۵ میلیارد دلار برسد.

در آخرین گزارش این مرکز گفته شد: «در شرایطی که سازمان‌ها خود را برای سازگاری با عصر دیجیتال آماده می‌کنند، خدمات برون‌سپاری زیرساخت‌های سازمانی اهمیت زیادی پیدا کرده است».

بر اساس این گزارش IBM یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این قبیل خدمات محسوب می‌شود و محصولات فراوانی در این زمینه ارائه کرده است.
 
کد مطلب: 34915
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام