۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۷

«حالت ساکت» جدید، فرصتی برای اندکی دور ماندن از فیس‌بوک

ایتنا - همانقدر که این اپ مفید است این خطر را هم در پی دارد که بیش از حد وقت ما را بگیرد.
«حالت ساکت» جدید، فرصتی برای اندکی دور ماندن از فیس‌بوک
فیسبوک، با بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون کاربر، به بخشی لاینفک از زندگی بسیاری از انسان‌ها تبدیل شده است؛ و همانقدر که این اپ مفید است این خطر را هم در پی دارد که بیش از حد وقت ما را بگیرد.
اگر شما یک کاربر فیسبوک هستید، کافیست آمار استفاده از این اپ را در گوشیتان چک کنید تا متوجه این موضوع شوید. به این علت است که یک قابلیت جدید فیسبوک برای موبایل‌ها، به نام Quiet Mode، دارای اهمیتی ویژه احساس می‌شود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، این «حالت ساکت»، که خبر ارائه آن در پست کوتاهی در صفحه شیوع کرونا ویروس در فیسبوک منتشر شد، بخشی از یک مجموعه جدید از قابلیت‌ها است که به شما برای مدیریت زمانتان بر روی این پلتفرم کمک می‌کند.
 
این شرکت در این پست اینگونه توضیح داده است که: «در این روزها که خود را با روال‌های جدید تطابق می‌دهیم و در خانه می‌مانیم، تعیین مرزهایی درباره اینکه چگونه وقتتان را در محیط آنلاین صرف نمائید می‌تواند مفید باشد.
ما ابزارهایی داریم که می‌توانند به شما برای یافتن توازن مناسب درباره نحوه استفاده‌تان از فیس بوک کمک کنند، از جمله برای کمک به شما برای تمرکز بر خانواده و دوستانتان، خواب بدون حواس‌پرتی، یا مدیریت نحوه صرف زمانتان در خانه».
 
 


وقتی حالت ساکت را روشن کنید، این حالت «بیشتر» پوش نوتیفیکیشن‌ها را بی‌صدا (mute) می‌کند و وقتی این اپ را باز می‌کنید به شما هشدار می‌دهد که این زمانیست که تصمیم گرفته بودید فیسبوک مزاحتمان نشود.
به عنوان مثال، آپدیت‌های محرمانگی فیسبوک یکی از انواع نوتیفیکشن‌هایی هستند که وقتی حالت ساکت روشن باشد همچنان پوش خواهند شد.
 
حالت ساکت در حال حاضر برای آیفون‌های جدید در حال ارائه است؛ در اندروید، بنا بر گزارش وبسایت VentureBeat، این قابلیت در ماه مه عرضه خواهد شد.
وقتی این قابلیت برای شما قابل استفاده شود، آن را با ضربه زدن روی منوی همبرگر در سمت راست پایین (آیفون)، زیر بخش «مدت استفاده شما از فیسبوک (Your time on Facebook)» آن را خواهید یافت.
  
کد مطلب: 60608
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام