۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰

وظایف شورای عالی فضای مجازی هم اجرایی و هم سیاست‌گذاری است

ایتنا- سبحانی فرد: با ادغام این دو شورا در یکدیگر اختیارات رهبری محدود می‌شود.


یک عضو کمیسیون صنایع مجلس طرح ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی و حذف ماده ۴ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را موجب محدودکردن کردن اختیارات مقام معظم رهبری دانست.


به گزارش ایتنا از ایسنا، رمضانعلی سبحانی فرد در اخطاری گفت: تشکیل شورای عالی فضای مجازی به دستور مقام معظم رهبری در سال ۹۰ و تشکیل شورای عالی فناوری اطلاعات در ماده ۴ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۹۲ انجام گرفته است. با ادغام این دو شورا در یکدیگر اختیارات مقام معظم رهبری محدود می‌شود.

نماینده مردم سبزوار یاد آورد شد: سیاست گذاری نظام از اختیارات رهبری و ادغام این دو شورا در یکدیگر موجب محدودیت اختیارات مقام معظم رهبری می‌شود.

رییس مجلس با وارد ندانستن این اخطار گفت: وظایف شورای عالی فضای مجازی هم اجرایی و هم سیاست‌گذاری است.

رییس مجلس ادامه داد: در فوریت، این بحث‌ها مطرح نیست.
کد مطلب: 32011
نام شما
آدرس ايميل شما


عضو یک کارگروه
feedback
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس حق ندارد قدرت و شوکت و ابهت شورای عالی فضای مجازی را به چالش بکشد. اعضای این شورا از نخبگان و نوابغ و دانشمندان و عالمان دوران ما بوده و افرادی هستند که قادر به تشخیص خوب از بد میباشند. تصمیم گیری، تشخیص و پالایش ناپاکی‌ها باید صرفا و مطلقا و بدون قید و شرط و اما و اگر در اختیار این بزرگان باشد. و عوام الناس نباید به خود اجازه بدهند که تصمیم های این شورا را مورد پرسش قرار بدهند.
feedback
United States
البته فقط یک ایراد کوچک دارند و آن اینکه دست جلو و عقب خود را تشخیص نمی دهند
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام