۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۲

مدیران احتمالی مایکروسافت از برنامه‌هایشان می‌گویند

ایتنا- استفان الاپ یکی از نامزدهای جایگزینی استیو بالمر مدیر عامل فعلی مایکروسافت معتقد است این شرکت باید روش های سنتی و قدیمی خود را کنار بگذارد.
مدیران احتمالی مایکروسافت از برنامه‌هایشان می‌گویند



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از بیزینس ویک، به گفته استفان الوپ، مایکروسافت چندین دهه است که به کسب درآمدهای کلان از طراحی و عرضه نرم افزارهایی مانند آفیس عادت کرده و برای تداوم درآمدزایی باید آفیس و اجزای آن مانند پاورپوینت و اکسل را با گوشی‌ها و تبلت‌ها سازگار کند.


به گفته وی باید از محبوبیت این نرم افزارها برای افزایش توجه به ویندوز در میان کاربران رایانه‌های شخصی و تبلت‌ها و گوشی‌ها استفاده کرد.

مایکروسافت در زمان مدیریت بیل گیتس و استیو بالمر توانست عنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده نرم افزار در جهان را برای خود حفظ کند. اما این روزها با افزایش استفاده از انواع گوشی و تبلت و به حاشیه رفتن نسخه‌های همراه سیستم عامل ویندوز در برابر اندروید و iOS این برتری به خطر افتاده است.

از سوی دیگر مایکروسافت در برابر عرضه نسخه‌هایی از آفیس که با این دو سیستم عامل سازگار باشند هم مقاومت می‌کند و به همین علت شرایط را برای خود دشوارتر کرده است.

الاپ در زمان مدیریت خود بر مایکروسافت با فروش واحد تولید و عرضه گوشی نوکیا به این شرکت به قیمت ۷.۲ میلیارد دلار موافقت کرد و گفته می شود نسبت به برخی واحدهای مایکروسافت مانند تولید کنسول‌های بازی هم نظر خوشی ندارد. گفتنی است وی و مایکروسافت در مورد اخبار منتشر شده در این زمینه سکوت کرده اند.
کد مطلب: 28310
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام