۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰

رئیس اریکسون هم نامزد مدیر عاملی مایکروسافت شد

ایتنا- انتخاب نامزدها برای جانشینی استیو بالمر هنوز هم ادامه دارد!
رئیس اریکسون هم نامزد مدیر عاملی مایکروسافت شد


گزارش منابع خبری حکایت از آن دارد که شرکت مایکروسافت نام رئیس شرکت اریکسون را به فهرست نامزدهای تصدی سکان مدیر عاملی خود افزوده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏‌سایت theinquire، شرکت مایکروسافت نام هانس وست برگ (Hans Vestberg)، رئیس ۴۸ ساله شرکت اریکسون را به فهرست کسانی که احتمال می‌‏رود جایگزین استیو بالمر شوند، افزوده است. این اولین بار است که نام وست برگ به نحوی به شرکت مایکروسافت گره می‌‏خورد.

در حال حاضر استیو بالمر سکان مدیر عاملی مایکروسافت را برعهده دارد. ظاهراً قرار است بالمر در آگوست سال جاری میلادی از این سمت خداحافظی کند.

شرکت مایکروسافت نسبت به انتشار این خبر واکنشی نشان نداده است و سخنگوی شرکت اریکسون نیز گفته ما هیچگاه درباره شایعه‏‌ها و گمانه‏‌زنی‏‌ها اظهارنظر نخواهیم کرد.

وب‏‌سایت بلومبرگ که برای اولین بار این خبر را منتشر کرده است درباره وست برگ نوشته است از زمانی که وی در سال ۲۰۰۷ سکان مدیریت اریکسون را برعهده گرفته است، ارزش سهام این شرکت ۱۹ درصد افزایش یافته است.

درآمد این شرکت نیز در سال ۲۰۱۳ حدود ۳۵ میلیارد دلار برآورد شده است.
گزارش‏ برخی منابع خبری نیز نشان می‌‏دهد مایکروسافت برای پست مدیر عاملی خود به سه نفر نظر مساعدتری دارد: آلن مولای، مدیر عامل شرکت فورد؛ استفن الوپ، مدیر عامل نوکیا و ساتیا نادلا، یکی از مدیران داخلی مایکروسافت. برخی منابع خبری دیگر نیز از کسانی مثل مارک هورد، از مدیران اوراکل و استیو مولنکوف، مدیر عامل شرکت کوالکوم از دیگر نامزدهای تصدی مدیر عاملی مایکروسافت یاد می‌‏کنند.
کد مطلب: 29226
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام