۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۱

طرح "بی‌نهایت" رایتل راه‌اندازی شد

ایتنا- طرح بی‌نهایت، با پرداخت ماهیانه 50هزارتومان، به مشترکان امکان استفاده نامحدود از خدمات داخل شبکه رایتل را می‌دهد.
طرح "بی‌نهایت" رایتل راه‌اندازی شد


همزمان با فرارسیدن عید نوروز، طرح بی‌نهایت رایتل راه‌اندازی شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، رایتل اعلام کرد که همزمان با فرارسیدن ایام نوروز، اپراتور سوم تلفن همراه به منظور ارائه خدمتی متمایز برای مشترکان پرمصرف خود طرحی را با عنوان "بی‌نهایت" ویژه مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی خود راه‌اندازی کرده است.

مشترکان سیم کارت‌های دائمی رایتل با اشتراک طرح بی‌نهایت و با پرداخت ماهیانه ۵۰ هزار تومان می‌توانند به صورت نامحدود از خدمات داخل شبکه رایتل همچون مکالمه صوتی، مکالمه تصویری، پیامک، پیام چند رسانه‌ای و اینترنت پرسرعت همراه استفاده کنند.

همچنین هر مشترک سیم‌کارت دائمی رایتل با ثبت نام در این طرح می‌تواند از ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه صوتی و ۱۰۰۰ پیامک خارج از شبکه (تماس با سایر اپراتورهای تلفن همراه یا ثابت) در هر دوره (۲ ماهه) استفاده کند.

یادآور می‌شود این طرح در حال حاضر ویژه مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی رایتل است.

ثبت نام طرح بی‌نهایت تنها از طریق وب سایت رسمی رایتل به آدرس www.rightel.ir انجام می‌شود.
کد مطلب: 25550
نام شما
آدرس ايميل شما


اکبری
feedback
سلام.
واقعا که...متاسفم.....باید اسم این طرح رو بزارن:پول خوری!
Inta جان لطفا بعد منفی مطالب رو هم بگو...خداوکیلی چند نفر میرن توی طرح بی نهایت رایتل شرکت کنن؟
خیلی گرونه.....اولا باید سیمکارتتون دایمی باشه...قیمت سیمکارت دایمی چنده؟دوما باید 150 هزارتومن هم پیش پرداخت طرح کنید و ماهی 50 هزارتومن هم بدید! وخودتون هم میدونید که تازه سرعت اینترنت 128 هست....
واقعا خسته نباشید....میصرفه؟

کلا رایتل این مدلیه...برید تعرفه های اینترنتشو ببینید...آدم شاخ درمیاره....

ایرانسل و همراه اول...زودباشید دیگه.....4g راه بندازید...بزارید 3g در انحصار رایتل بمونه...3g که حداکثر سرعتش 1 مگ باشه که فایده نداره....الان کشورای دیگه 3g رو با چه سرعت دارن ارایه میدن!؟
تبریزی
feedback
اینکه رایتل نمی تونه اینترنت با سرعت بیشتر از 128 بده تقصیر خودش نیست محدودیتهای دولتی هستند که مانع می شوند. + الان رایتل با کارت دانشجویی مدرک حرفه ای مهندسی زشکی وکالت و نامه اداری و شرکتی اینترنت تا 1 مگ رو هم میده. هزینه هاش هم واقعا منطقی و مناسبند. برای کسی که هر دوره با صرفه جویی و کوتاه کردن مکالمات باز قبض موبایلش از 200 تومن پاینتر نمیاد طرح بینهایت فوق العاده است
پریناز
feedback
ازهمتون متشکرم راجب اطلاع رسانی هاتون موفق باشید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام