۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۷

آغاز پيش ‌ثبت‌نام سيم‌كارت اپراتور سوم (رايتل) در شهر تهران

ایتنا- از امروز شهروندان تهراني مي‌توانند با مراجعه به وب‌سايت رايتل، دفاتر منتخب پستي و پيشخوان دولت الكترونيك، جهت پیش ثبت‌نام سیم‌کارت‌های رایتل اقدام نمایند.


پيش ثبت‌نام سيم‌كارت‌هاي ديتا و دائمي نسل سوم رايتل با امكان انتخاب شماره دلخواه توسط مشتريان در شهر تهران آغاز شده است.

به گزارش ایتنا به نقل از ايسنا، پيش ثبت‌نام سيم‌كارت‌هاي ديتا و دائمي نسل سوم رايتل در شهر تهران از روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۰ آغاز شده است.

روابط عمومي رايتل اعلام كرد: در آستانه ميلاد مسعود رسول گرامي اسلام و در ايام هفته‌ي وحدت و در آستانه‌ي سي و سومين سالگرد پيروزي شكوهمندانه‌ انقلاب اسلامي مفتخريم به اطلاع مردم شريف و عزيز برسانيم كه از امروز شهروندان تهراني مي‌توانند با مراجعه به وب‌سايت رايتل، دفاتر منتخب پستي و پيشخوان دولت الكترونيك كه نشاني آنها در وب‌سايت رايتل درج شده است با ثبت اطلاعات خود شامل آدرس و كد پستي معتبر در شهر تهران نسبت به انجام پيش ثبت‌نام سيم‌كارت‌هاي دائمي و ديتاي نسل سوم اقدام كنند.

تكميل ثبت‌نام و واگذاري سيم‌كارت‌هاي رايتل به تدريج و همزمان با افتتاح رسمي پروژه‌ي مصادف با ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۰ در شهر تهران آغاز خواهد شد.
کد مطلب: 21053
نام شما
آدرس ايميل شما