۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۷

نحوه پیش‌ثبت‌نام سیم‌کارت‌های رایتل

ایتنا- پیش ثبت‌نام سیم کارت‌های نسل سوم، از ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۰ در استان البرز آغاز شد.


پیش ثبت‌نام سیم‌کارت‌های رایتل در حال حاضر مختص شهروندان در استان البرز است و متقاضیان می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی رایتل به آدرس www.rightel.ir و نیز برخی دفاتر پستی شهرستان کرج برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری ایسنا، اپراتور سوم تلفن همراه اعلام کرده است که مشترکان در زمان ثبت‌نام می‌توانند شماره سیم‌کارت مورد نظر خود را نیز اعلام کنند.

طبق اعلام رسمی رایتل، قیمت سیم‌کارت‌های این اپراتور برای سیم‌کارت‌های دائمی ۱۲۰ هزار تومان، اعتباری و دیتا هر یک به ۲۰ هزار تومان بدون احتساب عوارض و مالیات بر ارزش افزوده است و تعرفه مکالمات و خدمات نیز هنگام پیش‌ثبت‌نام قطعی از مشترکان اعلام می‌شود.

پیش ثبت نام سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و دیتای اپراتور سوم تلفن همراه به فاصله کمتر از یک ماه پس از رونمایی از نام و نشان تجاری این اپراتور ارائه‌دهنده خدمات نسل سوم که در اواخر آبان‌ماه سال جاری و با حضور برخی مقامات بلندپایه کشور صورت گرفت، طبق وعده مسئولان از تاریخ ۲۴ آذرماه ۱۳۹۰ در استان البرز آغاز شد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دفاتر پستی، کپی از پشت و روی کارت ملی و در زمان ثبت نام از طریق اینترنت متقاضی باید پشت و روی کارت ملی خود را اسکن کرده و ارسال کند.
بنا براین گزارش، متقاضیان باید کد پستی و آدرس معتبر در کرج داشته باشند.

اما به گفته مدیر عامل رایتل، ظرفیت شبکه به گونه‌ای است که در ابتدای کار، تمامی سرویس‌های نسل ۳ از جمله تلفن تصویری، اینترنت ارایه خواهد شد.

فرنگ درباره چگونگی ارایه اینترنت ۵۱۲ کیلوبایت بر ثانیه هم گفته است: همان‌گونه که سایر اپراتورها باند وسیع ارائه داده‌اند، ارایه خواهیم کرد.
 
کد مطلب: 20562
نام شما
آدرس ايميل شما


amir
feedback
هاهاها .جمله آخرش عالی بود .همانطور که سایر اپراتورها باند وسیع ارائه داده اند ماهم ارائه میدهیم
نتیجه :
128 اپراتورهای دیگر = 3کیلوبیت
512 رایتل = 12 کیلوبیت
این است تکنولوژی برتر در جهان سوم
shayan
feedback
Iran, Islamic Republic of
الان چند ساله که این فناوری تو کشوری مثل آذربایجان اومده سرعت اینترنتش چند مگه اونوقت اینا میگن همانگونه که سایراپراتورها باند وسیع ارایه میدنن ما هم ارایه میدیم نمیدونم چی بگم این کشور با این وضعیت به جایی نمیرسه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام