۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۵
استقبال پرشور بازدید کنندگان از غرفه ایسوس

حضور ایسوس در دومین نمایشگاه بازی‌های رایانه ای تهران

ایتنا - asus به عنوان تنها شرکت سخت افزاری قطعات کامپیوتری در این نمایشگاه با قدرت حضور یافت و این موضوع باعث استقبال بی نظیر کاربران از غرفه این شرکت در این نمایشگاه شد
حضور ایسوس در دومین نمایشگاه بازی‌های رایانه ای تهران



دومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران امسال در حالی به کار خود پایان داد که شاهد استقبال بی نظیر کاربران بود که این خود نشان از نفوذ گسترده بازی‌های کامپیوتری در قشر های مختلف جامعه می‌باشد.
ASUS نیز به عنوان تنها شرکت سخت افزاری قطعات کامپیوتری در این نمایشگاه با قدرت حضور یافت و این موضوع باعث استقبال بی نظیر کاربران از غرفه این شرکت در این نمایشگاه شد.

ایسوس در این نمایشگاه از جدیدترین محصولات خود در حوزه گیمینگ و از خانواده ROG خود رونمایی نمود.
غرفه ایسوس در این نمایشگاه از دو بخش متفاوت برخوردار بود.

از نکات قابل توجه در مورد این غرفه طراحی خاص آن بود که کاربران را در یک محیط کامل متفاوت و جذاب قرار می داد.اما در یک بخش از این غرفه ۶ عدد سیستم گیمینگ حرفه ای همراه با جدیدترین مانیتور های این شرکت قرار داشت که کاربران این فرصت را یافتند تا توسط این سیستم‌های به بازی بپردازند.

این سیستم‌ها از جدیدترین کارت‌های گرافیک ساخت NVidia و AMD/ATI همچنین جدیدترین مادربورد های ساخت Intel و AMD بهره می‌بردند.در بخش دیگری از این غرفه جدیدترین نوت‌بوک های سری گیمینگ این شرکت قرار داشت.از ویژ گی های این نوت‌بوک ها می‌توان به برخورداری از صفحه نمایش سه بعدی و جدیدترین سخت افزار های روز دنیا،می‌باشد.

همچنین در طول برگزاری این نمایشگاه روزانه به مدت ۲ ساعت جلسات آموزشی متنوع در مورد آشنایی با جدیدترین سخت افزار های و محصولات ROG برای بازدیدکنندگان برگزار شد.

همچنین یک دوره مسابقه در زمینه بازی PES2012 نیز در طول ۳ روز برگزار شد که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

بدیهی است که ایسوس به عنوان تنها برند تولید کننده سخت افزار در این نمایشگاه حضور داشته و توانسته ارتباطی بسیار خوبی با بازدیدکنندگان ایجاد نماید و این خود نشان از احترام به حقوق مشتریان می‌باشد.
 

کد مطلب: 22686
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام