۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۰

ایسوس به زودی تبلت FonePad را وارد بازار ایران می‌کند

ایتنا - این محصول نخستین تبلتی اندرویدی است که از قلب تپنده اینتل، سری جدید پردازنده‌های دستگاه‌های قابل حمل موسوم به Lexington Intel-بهره می‌برد.
ایسوس به زودی تبلت FonePad را وارد بازار ایران می‌کند


استقبال کاربران از محصولات رده ترنسفورمر ایسوس، این شرکت را بر‌آن داشت تا سری جدید از محصولات خود را در خانواده تبلت و با نام FonePad که یک تبلت و گوشی هوشمند است عرضه کند.


به گزارش ایتنا نخستین محصول این رده یک تبلت تازه‌وارد با یک صفحه‌نمایش ایده‌آل ۷ اینچی از خانواده IPS است که تصاویر را با کیفیت HD (معادل ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل) به‌‌نمایش می‌گذارد.
این در حالی است که استفاده از خود پنل IPS با قدرت نمایش طیف گسترده رنگ‌های طبیعی موجب می‌شود تا تصاویر در اوج وضوح و کیفیت به چشم بیایند.

این محصول نخستین تبلتی اندرویدی است که از قلب تپنده اینتل، سری جدید پردازنده‌های دستگاه‌های قابل حمل موسوم به Lexington Intel-بهره می‌برد.
این پردازنده که در سری Atom Z قرار می‌گیرد، ‌یک نمونه تک‌ هسته‌ای با فناوری چندپردازش در هر هسته (Hyper Threading )است که به یک گیگابایت رم نیز مجهز شده است.

در FonePad از دو دوربین بهره گرفته شده است؛ دوربین اصلی با استفاده از سنسوری با قدرت ۳ مگاپیکسل و ویژگی فوکوس خودکار، امکان ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت ۷۲۰p HDرا مهیا می‌کند.
دوربین دوم نیز که در قسمت رویی این تبلت جای گرفته و وظیفه برقراری تماس‌های ویدیویی را برعهده دارد، یک نمونه ۱.۲ مگاپیکسلی است که به دلیلی قدرت سنسور انتخاب شده می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۷۲۰p انتقال دهد.

فون پد یک تلفن هوشمند کامل با قابلیت پشتیبانی از شبکه های موبایل نسل جدیدHSPA+ G۳.۷۵می‌باشد.

امکان استفاده از سیم‌کارت و فعال‌سازی تمامی ویژگی‌های مرتبط با آن همانند امکان برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک، وجود درگاه قرارگیری کارت‌حافظه از نوع microSD، تراشه موقعیت‌یاب جهانیGPS، ،بلوتوث نسخه ۳ سنسور تشخیص نور، ژیروسکوپ، نسخه ۴.۱.۲ اندروید و باطری قدرتمند ۴۲۷۰ میلی‌آمپربرساعت با امکان افزایش زمان کار با تبلت به بیش از ۹ ساعت و از همه مهم‌تر ۵G فضای ذخیره سازی اطلاعات رایگان ASUS WEB storage بر روی اینترنت از دیگر ویژگی‌های این تبلت هوشند محسوب می‌شوند.

این محصول به ‌زودی و به‌صورت رسمی وارد بازار ایران خواهد شد.
 
 
کد مطلب: 26079
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام