۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۸

حضور ASUS در سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران

ایتنا - امسال نیز به مانند دو دوره گذشته، ایسوس در سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران که از تاریخ ۲۲ الی ۲۶ مرداد ماه برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.


ایسوس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات کامپیوتری در دنیا همواره توجهی خاص به قشر گیمرها و محصولات مرتبط با آنها دارد.
بدین منظور این شرکت هر ساله محصولات جدیدی را در این زمینه که به خانواده ROG(Republic of Gamers) معروف می‌باشد را معرفی می‌نماید.

محصولاتی که در رده ROG قرار می‌گیرند دارای شرایطی خاص، مانند بهره‌گیری از باکیفیت‌ترین قطعات، پایداری زیاد و همچنین نوآوری‌های برتر در زمینه بازی‌های کامپیوتری می‌باشند.

به گزارش ایتنا ASUS نیز به منظور ارج نهادن به گیمرها هر ساله در نمایشگاه‌های معتبر و متعددی در این زمینه شرکت می‌نماید تا کاربران بتوانند از نزدیک با جدیدترین محصولات این شرکت آشنا شوند.
امسال نیز به مانند دو دوره گذشته، ایسوس در سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران که از تاریخ ۲۲ الی ۲۶ مرداد ماه برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

شایان ذکر است که این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری و محصولات مرتبط در این زمینه می‌باشد.
کاربران نیز در غرفه ASUS علاوه بر آشنایی با جدیدترین محصولات این شرکت می‌توانند در مسابقه PES ۲۰۱۳ که در طول نمایشگاه برگزار می‌شود شرکت نمایند.
همچنین در غرفه این شرکت قرار است هر روز یک سلسله کلاس آموزشی در زمینه آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه سخت‌افزار و تکنولوژی‌های انحصاری این برند برگزار شود.

اما حضور شرکت هماهنگ به عنوان یکی از برترین کانال‌های توزیع محصولات ایسوس در غرفه این شرکت یکی از نکات مثبت نمایشگاه امسال می‌باشد.
 
 
کد مطلب: 27116
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام