۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۷

هفدهم مهرماه روز تعیین وضعیت تعرفه تلفن ثابت

ایتنا - تصویب یا رد پیشنهاد مخابرات درباره تغییر تعرفه تلفن ثابت در روز هفدهم مهرماه مشخص می‌شود
هفدهم مهرماه روز تعیین وضعیت تعرفه تلفن ثابت

رییس شورای رقابت گفت: شرکت مخابرات ایران قیمت‌های پیشنهادی خود در رابطه با تعرفه مکالمات تلفن ثابت را ظهر روز یکشنبه، ۱۰مهرماه به ما ارائه داد و در حال حاضر در دست بررسی است.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، جمشید پژویان گفت: در جلسه‌ای که چند روز گذشته برگزار کردیم، دستورالعمل قیمت‌گذاری که شورای رقابت به مخابرات اعلام کرده بود را با جزییات اعلام کردیم و قرار بود مخابرات قیمت پیشنهادی خود را به ما اعلام کند که این کار روز دهم مهرماه انجام شد.

رییس شورای رقابت در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر پیشنهادات مخابرات در گروه کارشناسی مرکز ملی رقابت در دست بررسی است و بعد از نتیجه‌گیری و جمع‌بندی، گزارش‌ها به شورای رقابت اعلام می‌شود.

پژویان تاکید کرد: به احتمال قوی جمع‌بندی گزارش‌ها و نتایج مرکز ملی رقابت تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری جلسهٔ شورا که روز یکشنبه آینده (۱۷مهرماه) به دست من می‌رسد که آن را بررسی کرده و ایرادها و اشکالات آن را برطرف می‌کنیم و روز یکشنبه در جلسه شورا ارائه خواهیم داد.

وی افزود: به احتمال زیاد در جلسهٔ بعدی شورا، بحث تعرفه مکالمات تلفن ثابت و پیشنهادات مخابرات عنوان شده و تصویب و یا رد می‌شود.
کد مطلب: 19846
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام