۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۲

گوشی هوشمند با ۴۸ گیگابایت حافظه

ایتنا - برای این گوشی هوشمند پردازنده دوهسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است
گوشی هوشمند با ۴۸ گیگابایت حافظه


شرکت HTC هنوز گوشی هوشمند Vigor خود را به صورت رسمی معرفی نکرده و در این میان منابع آگاه طی روزهای گذشته اخبار فراوانی پیرامون آن منتشر کرده‌اند که احتمالا این گوشی با نام Droid Incredible HD وارد بازار می‌شود.


به گزارش فارس به نقل از دیروید-لایف، یکی از کارمندان شرکت مخابراتی وریزون گزارش داده است که گوشی هوشمند Vigor احتمالا از ماه آینده با نام Droid Incredible HD وارد بازار می‌شود و بنابراین دو محصول یاد شده را می‌توان یک گوشی هوشمند دانست.

بر اساس اخباری که تاکنون در مورد این محصول منتشر شده است، این گوشی هوشمند با نمایشگر لمسی بزرگی با کیفیت WVGA عرضه می‌شوند که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

این گوشی هوشمند حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارد که همراه با کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود و نخستین محصول تولید شده در شرکت HTC است که همراه با ۴۸ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد.

برای این گوشی هوشمند پردازنده دوهسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم یک گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی برای برقراری تماس‌های تصویری و سیستم صوتی پیشرفته Dr.Dre اشاره کرد.
کد مطلب: 19581
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام