۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۷

اچ تی سی برای توسعه راهکارهای نرم افزاری خود با آی بی‌ام همکاری می‌کند

ایتنا- اچ‌تی‌سی برای گسترش نفوذ خود در میان کسب و کارهای مختلف با شرکت‌های سازنده نرم‌افزار‌ها و برنامه‌های کاربردی مختلفی وارد شراکت شده است.

 
شرکت اچ‌تی‌سی، یکی از سازندگان مطرح گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی تصمیم گرفته است برای افزایش درآمدهای خود در بازار راهکارهای نرم‌افزاری با شرکت آی‌بی‌ام همکاری کند. بر اساس این همکاری قرار است شرکت آی‌بی‌ام راهکارهای هوشمندی تجاری خود را بر روی محصولات اچ‌تی‌سی عرضه کند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم به گفته وب‌سایت eweek، شرکت اچ‌تی‌سی که به تازگی ارائه راهکارهای کسب و کار را هدف قرار داده، اظهار امیدواری کرده است با همکاری آی‌بی‌ام بتواند فروش محصولات خود در این بازار را افزایش دهد.

اچ‌تی‌سی که در تلاش است در این بازار خود را متفاوت از سایر رقبایش نشان دهد، می‌کوشد نرم افزار‌ها و راهکارهای تجاری بیشتری را بر روی محصولات خود عرضه کند. این شرکت هم اکنون ۳۵ نرم افزار کاربردی ویژه را بر روی فناوری‌های همراه خود عرضه کرده است و در نظر دارد کاربری آنها برای استفاده در کسب و کارهای مختلف را نیز گسترش دهد.

این شرکت همچنین تلاش می‌کند طرحی را پیاده کند تا کسب و کار‌ها مختلف بتوانند برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی خاص خود را بر روی رایانه‌های لوحی اچ‌تی‌سی طراحی و نصب کنند. اچ‌تی‌سی برای گسترش نفوذ خود در میان کسب و کارهای مختلف با شرکت‌های سازنده نرم‌افزار‌ها و برنامه‌های کاربردی مختلفی وارد شراکت شده است.

هم اکنون بسیاری از فروشندگان فناوری‌های همراه، بازار رایانه‌های لوحی که آیپد اپل و دیگر محصولات اندرویدی در آن حرف اول را می‌زنند، هدف گرفته‌اند. شرکت پژوهشی گارتنر حاکی از این است که تا سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۱۶ میلیون رایانه لوحی اندرویدی در بازارهای سراسر جهان عرضه شود. گارتنر انتظار دارد اپل در این مدت بتواند بیش از ۱۴۸ میلیون آیپد بفروشد. اپل در سال ۲۰۱۱ توانست بیش از ۴۷ میلیون از این رایانه لوحی را به فروش برساند.

پیش‌بینی‌های دیگری نیز نشان می‌دهد تا سال ۲۰۱۵ فروش رایانه‌های لوحی خواهد توانست ۳۶ درصد از بازار رایانه را به خود اختصاص دهد. یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش فروش رایانه‌های لوحی، استقبالی است که شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف برای استفاده از آن نشان داده‌اند.
کد مطلب: 20865
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام