۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۶

دو گوشی ویندوز فونی اچ‌تی‌سی

ایتنا - شرکت اچ‌تی‌سی در حالی از دو گوشی ویندوز فون جدیدش رونمایی کرد که این شرکت بیش‌تر از سیستم عامل اندروید برای تلفن‌های هوشمند خود استفاده می‌کرد.
دو گوشی ویندوز فونی اچ‌تی‌سی

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، گوشی اول اچ‌تی‌سی "تایتان" نام دارد که ضخامت آن تنها ۹.۹ میلی‌متر است و نخستین گوشی با ویندوز فون مانگو محسوب می‌شود.

از مشخصات این محصول که از صفحه نمایش ۴.۷ اینچی اس‌ال‌سی‌دی و با کیفیت WVGA بهره می‌برد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: وزن ۱۶۰ گرم، دوربین ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی، پردازنده تک‌هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی و ۵۱۲ مگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، باطری ۱۶۰۰ میلی‌آمپری با بیش از ۱۱ ساعت مکالمه.

گوشی دوم اچ‌تی‌سی "رادار" نام دارد که پیش از این خبر عرضه آن با نام اچ‌تی‌سی اُمگا منتشر شده بود. این گوشی جدید شرکت اچ تی سی به صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۳.۸ اینچی، پردازنده یک گیگاهرتزی، رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگاباتی مجهز است.

نکته کلیدی در این گوشی به‌روزرسانی دوربین اچ‌تی‌سی در این گوشی است که در آن از یک لنز پیشرفته ۲۸ میلی‌متری F۲.۲ با زاویه عریض (واید) بهره برده شده است.

سنسور BSI همانند تایتان در این گوشی نیز به چشم می‌خورد و اچ‌تی‌سی کیفیت تصاویر فیلمبرداری شده توسط آن را ۷۲۰P HD اعلام کرده و وزن این گوشی هم ۱۳۷ گرم است.
کد مطلب: 19423
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام