۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۷

نسخه ۲۰۱۲ برنامه‌های KIS و KAV برای همه کاربران خاورمیانه

ایتنا - آزمایشگاه کسپرسکی از ارائه نسخه‌های ۲۰۱۲ محصولات خانگی KIS و KAV برای همه مشتریان خاورمیانه خبر داد تا آنان بتوانند از قابلیت‌های جدید و به‌روزرسانی‌شده این محصولات – که نهایت محافظت را برای رایانه‌های شخصی آنان در برابر رشد سریع تهدیدها فراهم می‌آورد – بهره‌مند شوند.
نسخه ۲۰۱۲ برنامه‌های KIS و KAV برای همه کاربران خاورمیانه



به گزارش ایتنا، این دو محصول در اکثر نمایندگی‌های منظقه موجود می‌باشد تا گستره وسیع‌تری از کاربران امکان دسترسی به آنان داشته باشند.

Kaspersky Internet Security 2012 و Kaspersky Anti-Virus 2012 هر دو شامل پیشرفته‌ترین فناوری‌های محافظتی موثر هستند: ازجمله سندباکس برای اجرای برنامه‌های خطرناک، ماژول نظارت بر فعالیت برنامه‌ها، پایگاه داده اعتباری مبتنی بر فناوری ابری و صفحه کلید مجازی.

در نسخه‌های ۲۰۱۲ محصولات خانگی کسپرسکی، فناوری‌های ابری (آخرین پیشرفت در حوزه آنتی‌ویروس) بهبود چشم‌گیری یافته‌اند. با تبادل منظم اطلاعات بین محصولات نصب‌شده روی دستگاه‌های کاربران و پایگاه داده‌های متمرکز روی ابر، بروزترین اطلاعات درباره تهدیدها به منظور محافظت از کاربران در دسترس قرار می‌گیرد. علاوه بر محافظت اصلی به وسیلهٔ ابر، نسخه‌های جدید این محصولات چگونگی انجام این کار را نیز به نمایش می‌گذارند.

پنجرهٔ اصلی برنامه به کاربر اطلاعاتی عمیق درباره این که چه کامپوننت‌های ابری فعال هستند و چگونه آن‌ها از رایانه‌های کاربران و اطلاعات شخصی‌شان مواظبت می‌کنند، ارائه می‌دهد.

کسپرسکی به راین باور است که ترکیب محافظت ابری و برنامهٔ امنیتی در حال اجرا برروی رایانه‌های کاربران، راهی است ایده‌آل برای حصول اطمینان از محافظت چندلایه. در حال حاضر، این راهکار ترکیبی برای مبارزه با گسترهٔ عظیم تهدیدهایی که پیوسته نمود می‌کنند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. از همین رو است که نسخه‌های جدید هر دوی این محصولات فناوری‌های ابری پیشرفته‌تر و قابلیت‌هایی توسعه‌یافته‌تر را در برنامه‌های خود ارائه می‌دهند.

تارک کازباری، مدیرعامل کسپرسکی خاورمیانه و ترکیه، در این به اره می‌گوید: «ارائه این محصولات جدید تضمینی است برای تعهد ما به مشتریان وفادارمان در خاورمیانه که هرروز درک آنان از فناوری و آگاهی‌های امنیتیشان افزایش می‌یابد؛ به ویژه به خاطر افزایش استفاده آنان از شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های آنلاین. این محصولات هم‌اکنون در تمام نمایندگی‌های مجاز در دسترس می‌باشد.».

کازباری ادامه می‌دهد: «با علم به موجود بودن نرم‌افزارهای غیرمجاز کسپرسکی در این منطقه، گروه ما اقداماتی را آغاز کرده، با هدف پشتیبانی از مشتریان خاورمیانه به وسیله محصولات رسمی و پشتیبانی شده که برای نیازهای محلی سفارشی سازی شده‌اند. اولویت اصلی ما حفاظت از مشتریانمان در برابر خریداری محصولات غیرقانونی و واگذاری غیرمستقیم پشتبیانی‌شان به سارقان، می‌باشد. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که کانال شرکایمان از گزند واردات مشکوک به دور است و در عوض، طبق اصول قانونی این کسب و کار صورت می‌گیرد.».

کسپرسکی سعی می‌کند جنبشی ضدفعالیت‌های غیرقانونی را هدایت کند که مشتمل برگستره‌ای از گام‌های به هم پیوسته تا حل ریشه ای این معضل می‌باشد. در این راستا، کسپرسکی فقط کدهایی را فعال خواهد کرد که برای استفاده در منطقه خاورمیانه ایجاد شده‌اند. نسخه‌های بومی شده محصولات این اطمینان را پدید می‌آورد که خریداران پشتیبانی فنی و کدهای فعال‌سازی را خواهند داشت. علاوه بر این فروشندگان جعبه‌هایی عرضه خواهند کرد که به زبان‌های عربی و انگلیسی منطقه‌ای که محصول در آن به فروش رفته است را مشخص کرده و شامل کارت خراشیدنی با بارکد ME نیز می‌باشد.
کد مطلب: 19130
نام شما
آدرس ايميل شما