۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۱

نتایج درخشان کسپرسکی در AV-Test

ایتنا - Kaspersky Internet Security ۲۰۱۲ در هر دو آزمایش تشخیص پویا و دنیای واقعی نتایجی صد درصدی به دست آورد (میانگین‌های این صنعت در این موارد به ترتیب ۸۱ درصد و ۶۵ درصد می‌باشند).
نتایج درخشان کسپرسکی در AV-Test


آزمایشگاه کسپرسکی اعلام کرد که برنامه Kaspersky Internet Security طی تست‌های مستقل گرفته شده توسط AV-Test.org در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۱، در رده یکی از مؤثرترین راه‌حل‌های امنیتی قرار گرفت.

به گزارش ایتنا، نکته قابل توجه درباره این دور از آزمایش‌های مقایسه‌ای گرفته شده توسط این مرکز تحقیقاتی مستقل مشهور آلمانی، حضور Kaspersky Internet Security 2012 برای نخستین بار بود.

رده‌بندی‌های سه ماهه دوم ۲۰۱۱ از سه مجموعه نتایج آزمایش‌های ۲۲ محصول امنیتی در ماه‌های آوریل، می و ژوئن حاصل شد. تمام محصولات تحت آزمایش‌های متعددی قرار گرفتند؛ از جمله آزمایش حذف نرم‌افزار مشکوک، آزمایش پویا و آزمایش دنیای واقعی. امتیاز نهایی نمایانگر کارایی محصولات در استفاده از منابع و تعداد تشخیص‌های اشتباه (false positive) نرم‌افزارهای قانونی بود. از ۲۲ محصول مورد آزمایش، فقط ۱۵ عدد آن‌ها نمرات کافی را برای دریافت گواهی‌نامه کسب کردند و Kaspersky Internet Security تقریباً بالاترین امتیازها را (۱۶ امتیاز از مجموع ۱۸ امتیاز) کسب کرد.

خصوصا نتایج مربوط به Kaspersky Internet Security 2012 قابل توجه بودند: این محصول در هر دو آزمایش تشخیص پویا و دنیای واقعی نتایجی صد درصدی به دست آورد (میانگین‌های این صنعت در این موارد به ترتیب ۸۱ درصد و ۶۵ درصد می‌باشند). همچنین این برنامه همه ۱۰۲۲۴نمونه بدافزار شایع را شناخت. فقط یک مورد تشخیص مثبت اشتباه در اسکن حدود هفتصدهزار نمونه از فایل‌های قانونی، گزارش شد. در تست پاک کردن برنامه‌های خطرناک، Kaspersky Internet Security 2011 هشتاد و سه درصد (درقیاس با میانگین ۴۴ درصد) بدافزارهای فعال عمدا مخفی شده را حذف کرد.

نیکیتا شوتسوف، مدیر واحد تحقیقات ضدبدافزار لابراتوار کسپرسکی، در این خصوص می‌گوید: «ما از نتایج این آزمایش‌های مستقل فصلی بسیار خشنودیم؛ چرا که نه فقط کارایی Kaspersky Internet Security را در سناریوهای کاربری مختلف با شرایط دنیای واقعی ثابت می‌کند، بلکه حاکی از ثبات و پایایی نتایج از یک ماه به ماهی دیگر است. امتیاز بالای به دست آمده توسط این محصول نشان می‌دهد ما درمسیر صحیح راهبرد محافظت ترکیبی خود با پشتیبانی فناوری ابری هستیم، که اثربخشی بهینه برای تشخیص و حذف نرم‌افزارهای خطرناک را میسر می‌دارد.»
کد مطلب: 19159
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام