۲
۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۸

ایران آمریکا را در روباتیک شکست داد

ایتنا - تیم جرجیا تک آمریکا که در رتبه بندی دانشگاه‌های معتبر دنیا جایگاه ۲۷ را داراست در مقابل نماینده دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حساب ۳ بر صفر شکست خورد.
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است


تیم ربوکاپ جرجیا تک آمریکا که متعلق به دانشگاه شماره ۲۷ دنیا است در مسابقات جهانی ربوکاپ ترکیه مقابل روبات‌های فوتبالیست سایز کوچک تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین شکست خورد تا تیم ایرانی پاسخ محکمی به تحریم‌های قطعات این نوع روبات توسط آمریکا داده باشد.

به گزارش ایتنا به نقل از مهر، تیم جرجیا تک آمریکا که در رتبه بندی دانشگاه‌های معتبر دنیا جایگاه ۲۷ را داراست در مقابل نماینده دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حساب ۳ بر صفر شکست خورد.

تیم فوتبالیست سایز کوچک mrl از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ادامه مسابقات جهانی ربوکاپ ترکیه توانست نماینده دانشگاه جرجیا تک آمریکا را شکست داده و به دور بعدی مسابقات صعود کند.

این پیروزی ارزشمند در شرایطی بدست آمد که برخی قطعات بکار رفته در این لیگ جزء اقلام تحریمی است که آمریکا فروش آن را به کشورمان ممنوع کرده است.
کد مطلب: 18746
نام شما
آدرس ايميل شما


امير
feedback
United States
واقعا بايد به اين مسئله فكر كرد كه وقتي بچه هاي دانشگاه آزاد با دست خالي چنين كاري ميكنند وايييييييي به حال جهانيان وقتي بچه هاي ايران امكانات داشته باشن.راهي كه اونا تو هشتاد سال رفتن ما تو ده سال ميريم
maream
feedback
Iran, Islamic Republic of
من روابات ها را دوست دارم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام