۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۸

زوکربرگ شگفت‌زده از شگفتی طرفداران

ایتنا - اسکابل در توئیت خود آورده است که: زوکربرگ در پاسخ اس ام اس من گفته است: چرا مردم از اینکه من هم یک اکانت گوگل دارم شگفت‌زده شده‌اند..!؟
زوکربرگ شگفت‌زده از شگفتی طرفداران


به گزارش ایتنا به نقل از فارنت، پس از آغاز به کار غیررسمی شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس حضور مارک زوکربرگ مؤسس فیس‌بوک در این شبکه اجتماعی به یکی از موضوعات داغ خبری روز اول تبدیل شد.

بسیاری از رسانه‌های خبری نظیر دیلی‌میل و فوربس به این موضوع پرداخته و به اقدامات زوکربرگ در ایجاد پروفایل و حتی ساخت گروه‌های خود (Circles) در گوگل‌پلاس اشاره کردند و گزارش دادند که زوکربرگ داستین موسکوویتز یکی از مدیران ارشد سابق فیس‌بوک و برت تایلور یکی از مدیران فعلی فیس‌بوک را نیز به حلقه دوستان خود در این شبکه اجتماعی اضافه کرده است.


در همین حال و در حالی که هنوز بسیاری از کاربران نسبت به واقعی بودن این موضوع که زوکربرگ نیز به شبکه اجتماعی رقیب خود یعنی گوگل‌پلاس پیوسته است، تردید داشته و دارند. رابرت اسکابل یکی از بلاگرهای مطرح دنیای آی‌تی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که زوکربرگ این موضوع را در پیامکی به او تایید کرده است.

اسکابل در توئیت خود آورده است که: زوکربرگ در پاسخ اس ام اس من گفته است: چرا مردم از اینکه من هم یک اکانت گوگل دارم شگفت‌زده شده‌اند..!؟


اما واقعا چرا باید افراد از اینکه زوکربرگ هم در گوگل‌پلاس برای خود صفحه‌ای ایجاد کرده است شگفت‌زده شوند. شاید پاسخ در نحوه تعامل و رفتار مدیران گوگل با فیس‌بوک باشد.

لری پیج و سرگئی برین مؤسسان گوگل بسیار مخفیانه صفحات شخصی خود را در فیس‌بوک دارند.

سرگئی برین بنا بر اعلام استیون لوی نویسنده ارشد وب‌سایت وایرد با نامه مستعار در فیس‌بوک حضور دارد و اریک اشمیت نیز پس از ماجرای جعل هویت او در این شبکه حضوری نه چندان آشکار دارد.

البته این رفتار مدیران گوگل منحصر بفرد آنان است و دیگر مدیران مانند مدیر مای‌اسپیس حضوری آشکار در گوگل‌پلاس دارند که الزاما به معنای جاسوسی آنها در این شبکه اجتماعی نیست.

ما هم امیدواریم زوکربرگ حضوری فعال‌تر در گوگل‌پلاس نسبت به حضور خود در توئیتر داشته باشد.
کد مطلب: 18733
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام