۰
plusresetminus
جمعه ۱۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۲۲

زوکربرگ سلطان قلب‌های گوگل پلاس

ایتنا - وی برای رسیدن به این محبوبیت مؤسسان گوگل را پشت سربگذارد و اکنون لری پیج یکی از مؤسسان گوگل با کمتر از ۲۰ هزار طرفدار در رتبه دوم قرار گرفته است.
زوکربرگ سلطان قلب‌های گوگل پلاس


به گزارش ایتنا به نقل از فارنت، مارک زوکربرگ مؤسس فیس‌بوک اکنون محبوب‌ترین کاربر شبکه اجتماعی رقیب خود یعنی گوگل‌پلاس به حساب می‌آید.

زوکربرگ که اعلام کرده بود که از شگفتی مردم نسبت به حضورش در گوگل‌پلاس شگفت‌زده شده است اکنون دیگر تنها مؤسس بزرگترین شبکه اجتماعی جهان نیست و موفق شده است با حدود ۳۰ هزار طرفدار محبوب‌ترین کاربر شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس نیز باشد.


وی برای رسیدن به این محبوبیت مؤسسان گوگل را پشت سربگذارد و اکنون لری پیج یکی از مؤسسان گوگل با کمتر از ۲۰ هزار طرفدار در رتبه دوم قرار گرفته است.

بنا بر گزارشی که در وب‌سایت تحلیلگر گوگل‌پلاس منتشر شده است زوکربرگ تاکنون تنها ۶۸ نفر را به حلقه‌های خود در گوگل‌پلاس اضافه کرده اما این درحالی‌ست که لری پیج حتی یک نفر از دوستان خود را به حلقه‌های خود اضافه نکرده است.

البته مطمئنا این آمار نهایی نخواهد بود و تعداد کاربران با ادامه کار گوگل‌پلاس و پایان مرحله عضویت با دعوت‌نامه به بیشتر از این تعداد خواهد رسید مثلاً شما ۴٫۵ میلیون طرفدار زوکربرگ را فرض کنید که به گوگل‌پلاس بیایند حالا به نظر شما با ۲۹ هزار طرفدار فعلی او قابل مقایسه‌اند!
کد مطلب: 18738
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام