۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۰
توسط ماهنامه دنياي كامپيوتر و ارتباطات معرفي مي‌شود

چهره آي.تي سال 1389

ايتنا - تقدير از چهره منتخب سال 1389 طي چند روز آينده در مراسم ويژه‌اي انجام خواهد گرديد.
چهره آي.تي سال 1389

چهره برتر آي.تي كشور به زودي معرفي مي‌گردد.

به گزارش ایتنا، ماهنامه دنياي كامپيوتر و ارتباطات اعلام كرد به زودي چهره منتخب اين نشريه در سال ۱۳۸۹ را معرفي خواهد نمود.

دنياي كامپيوتر و ارتباطات كه در سال‌هاي گذشته نيز اقدام به انتخاب و معرفي چهره برتر كشور در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات نموده بود، نام چهره مربوط به سال ۱۳۸۹ را نيز در طي چند رو آتي اعلام خواهد نمود.

به گزارش ایتنا نخستين ابتكار اين ماهنامه در سال ۱۳۸۴ و با انتخاب نصرالله جهانگرد انجام شد.
جهانگرد كه دبير وقت شوراي عالي اطلاع‌رساني و نماينده رييس جمهور در فناوري اطلاعات كشور بود، نقش شايان توجهي در توسعه و پيشرفت اين صنعت و نيز طرح و اجراي برنامه كشوري تكفا را داشت.

چهره منتخب بعدي ماهنامه دنياي كامپيوتر و ارتباطات در سال ۱۳۸۶ بود كه قرعه به نام رمضانعلي صادق‌زاده افتاد.
صادق‌زاده رييس كميته مخابرات مجلس شوراي اسلامي بود كه نقش فعالي در اين حوزه و نيز دفاع از بخش خصوصي در داخل پارلمان ايفا مي‌كرد.

سومين چهره منتخب برتر آي.سي.تي كشور در سال 1387 برگزيده و انتخاب شد.
اميرحسين سعيدي نائيني، رييس وقت سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور، در پايان سال 1387 به عنوان چهره برتر سال معرفي و اعلام شد.
سعيدي كه نخستين رييس اين نهاد نوپاي صنفي بود، نقش مهمي در تثبيت و تحكيم آن داشت و توانست جايگاه آن را به عنوان يك نهاد صنفي كشوري، در ساختار مديريت فناوري اطلاعات كشور ارتقاء بخشد.

همزمان با معرفي سومين چهره آي.تي، از سوي ماهنامه دنياي كامپيوتر و ارتباطات اعلام شد كه از اين پس، در انتخاب چهره‌هاي بعدي، توجه و تمركز بيشتر بر بخش خصوصي خواهد بود تا ضمن حمايت از اين بخش در رشد اين حوزه در كشور، بتوان مقوله مديريت در اين عرصه را در كانون توجهات قرار داد.

بنابراعلام ماهنامه دنياي كامپيوتر و ارتباطات، چهارمين چهره فناوري اطلاعات و ارتباطات، توسط هيئت داوران انتخاب و به زودي اعلام خواهد شد.

شايان ذكر است تقدير از چهره منتخب سال 1389 طي چند روز آينده در مراسم ويژه‌اي انجام خواهد گرديد.
کد مطلب: 17936
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام