۲
۰
plusresetminus
شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۶

آمار پیامک‌های نوروزی

از پيامك‌هاي نرسيده يا با تاخير رسيده براي تبريك نوروز امسال كه بگذريم، طبق اعلام اپراتورهاي اول و دوم تلفن همراه كشور، همراه اولي‌ها سال نو را با ۶۳۳ ميليون پيامک آغاز كردند و ايرانسلي‌ها هم با ۵۷۱ ميليون پيامک نوروز را تبريک گفتند.
آمار پیامک‌های نوروزی


مدير عامل شركت ارتباطات سيار گفته است كه مشتركان همراه اولي طي ۴۸ ساعت ۲۹ اسفند تا اول فروردين در مجموع ۶۳۳ ميليون پيامك ارسال كرده‌اند كه ۹۲.۵ درصد پيامك‌ها با موفقيت ارسال شده است و پر بودن حافظه گوشي، خاموش بودن و در دسترس نبودن از جمله عوامل عدم موفقيت در ارسال پيامك است.

طبق اعلام وحيد صدوقي، ۳۲ ميليون مشترك فعال همراه اولي از ۱۰ صبح ۲۹ اسفند ۸۹ تا ۱۰ شب اول فروردين ۹۰، حدود ۵۶۵ ميليون پيامك ارسال كردند كه اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۸۰ درصد افزايش يافته است.

هم‌چنين معاون فني شرکت ايرانسل گفته است كه مشترکان اين شرکت ۵۷۱ ميليون و ۵۱۸ هزار و ۲۴۵ پيامک در مدت ۷۲ ساعت ارسال کردند.

به گفته علي‌اصغر عيني‌پور مشترکان ايرانسل در ۲۹ اسفند سال ۸۹، ۲۰۷ ميليون و ۶۱۱ هزار و ۲۵۵ پيامک، در اول فروردين امسال ۲۲۵ ميليون و ۹۷۲ هزار و ۳۷۱ پيامک و در دوم فروردين امسال ۱۳۷ ميليون و ۹۳۴ هزار و ۶۱۹ پيامک ارسال کردند.

بنا بر اعلام، مشترکان ايرانسل در بازه زماني ۲۴ ساعته يعني از ساعت ۱۴ آخرين روز سال ۸۹ تا ساعت ۱۴ اول فروردين امسال، ۲۳۷ ميليون و ۵۱۳ هزار و ۶۱ پيامک ارسال کردند كه ۹۸ و شش دهم درصد از اين پيام‌ها با موفقيت تبادل شده است. هم‌چنين مشترکان ايرانسل در بازه زماني ۳۹ ساعته يعني از نيمه شب ۲۹ اسفند تا ساعت ۱۵ اول فروردين مجموعا ۳۵۳ ميليون و ۹۹۹ هزار و ۸۵۱ پيام کوتاه ارسال کردند.
کد مطلب: 17466
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
متاسفم. با این پیامک ها گردن بعضی ها کلفت تر می شود. همان تبریک ایمیلی کافی است!
ناشناس
feedback
Iran, Islamic Republic of
منم با نظر دوست قبلی موافقم (گردن کلفتی)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام