۰
plusresetminus
شنبه ۹ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۵۱

سامسونگ باز هم مجموعه گوشی های Galaxy خود را توسعه می دهد

همانطور که انتظار می رفت شرکت کره ای سامسونگ گوشی های جدیدی به مجموعه Galaxy خود افزود که عبارتند از Galaxy Fit ، Galaxy Gio ، Galaxy mini و Galaxy Ace.
سامسونگ باز هم مجموعه گوشی های Galaxy خود را توسعه می دهد


هر چهار مدل از نظر ویژگی های سخت افزاری پایین تر از مدل اصلی خود Galaxy S می باشند. به هرحال برای افرادی که قادر به خریداری Galaxy S نیستند می توانند با خرید هر یک از این چهار مدل به نوعی به برخی امکانات گوشی مانند Galaxy S دسترسی داشته باشند.


به گزارش ایتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جی اس ام آریا،Galaxy Ace که در ردیف گوشی های متوسط قرار می گیرد دارای پردازنده ۸۰۰MHz ، دوربین ۵ مگاپیکسل با فلاش LED ، صفحه نمایش ۳.۵ اینچ با کیفیت HVGA ، بلوتوث ، وای فای و جی پی اس بوده و مبتنی بر آندروید ۲.۲ به کاربران عرضه خواهد شد.

Galaxy Fit یک گوشی بسیار ساده است که دارای پردازنده ۶۰۰MHz ، دوربین ۵ مگاپیکسل با زوم خودکار ، صفحه نمایش ۳.۳۱ با کیفیتQVGA ، بلوتوث ، وای فای و جی پی اس بوده و با آندروید ۲.۲ وارد بازار خواهد شد. این گوشی شباهتهای زیادی با گوشی LG Optimus One دارد.

Galaxy Gio هم یک گوشی رده متوسط است که مجهز به پردازنده ۸۰۰MHz بوده و از دیگر قابلیتهای آن می توان صفحه نمایش ۳.۲ اینچ با کیفیت HVGA ، دوربین ۳ مگاپیکسل ، بلوتوث ، وای فای و جی پی اس و آندروید ۲.۲ را نام برد.

آخرین مدل که Galaxy mini نام دارد دارای صفحه نمایش ۳.۱۴ با کیفیت QVGA ، پردازنده ۶۰۰MHz ، دوربین ۳ مگاپیکسل ، بلوتوث ، وای فای و جی پی اس و آندروید ۲.۲ می باشد و در ردیف گوشی های ساده قرار می گیرد.

هر چهار مدل در کنگره جهانی موبایل در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ بصورت رسمی معرفی خواهند شد.
کد مطلب: 16744
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام