۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۴

Samsung Galaxy S II، باریک‌ترین تلفن هوشمند

ایتنا - قوی‌ترین تلفن هوشمند سامسونگ با داشتن وزن و ضخامت کم، بهترین کارایی را به وسیله یک پردازنده دو هسته‌ای و صفحه‌نمایش Super AMOLED Plus عرضه می‌کند.
Samsung Galaxy S II، باریک‌ترین تلفن هوشمند


ضخامت این تلفن همراه تنها ۴۹/۸ میلیمتر بوده و در کنار وزن کم، دارای صفحه‌نمایشی با کیفیت و پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای است.
این تلفن‌همراه از سیستم‌عامل Android نسخه Gingerbread استفاده می‌کند که در میان دیگر سیستم‌عامل‌های مخصوص تلفن همراه اخیراً سریعترین رشد را از خود نشان داده است.

به گزارش ایتنا، در نسل جدید، سامسونگ چهار شبکه تأمین محتوا و سرگرمی اختصاصی در نظر گرفته که شامل موسیقی، بازی، کتاب‌های الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی می‌شود.

JK Shin، مدیر ارتباطات همراه سامسونگ در این باره می‌گوید: "در سال ۲۰۱۱، سامسونگ در قدرت پردازش، صفحه‌نمایش و تامین محتوا به مرحله جدیدی وارد شده است. طراحی، قدرت پردازش و صفحه‌نمایش با کیفیت Galaxy S II استاندارد جدیدی از تلفن‌های هوشمند را تعریف می‌کند. Galaxy S II نتیجه تحول طبیعی و قدرتمند تلفن هوشمند Galaxy S است. پس از موفقیت چشمگیر Galaxy S، خوشحال هستیم که توانسته‌ایم جایگزین شایسته‌ای برای آن تولید کنیم که به کمک آن دیگر کاربران محدود به چیزی نخواهند شد. Galaxy S II به کاربران این امکان را می‌دهد که خودشان زندگی دیجیتال هوشمند خود را بسازند."

کارایی بالا
استفاده از پردازنده دو هسته‌ای ‌برای انجام پردازش‌ها و پشتیبانی از فناوري مخابراتی ۴G (HSPA+ ۲۱) باعث شده تا Galaxy S II کاملاً بی رقیب باشد. پردازنده دوهسته‌ای مرور صفحات وب را سریعتر کرده و با پشتیبانی از Multi Tasking، محیطی همچون یک کامپیوتر را فراهم می‌کند. کیفیت تصاویر گرافیکی در بالاترین حد خود بوده و پردازش‌های سه بعدی که شامل رابط کاربری سه بعدی نیز می‌شود، به بهترین نحو ممکن روی صفحه نمایش بزرگ این تلفن هوشمند صورت می‌گیرد. با وجود قابلیت Multi Tasking، سویيچ کردن میان برنامه‌های در حال اجرا بلافاصله صورت می‌گیرد. قدرت پردازش سه‌بعدی بالا نیز اجرای روان بازی‌ها و نمایش فایل‌های ویدئویی با کیفیت بالا را تضمین می‌کند.
اتصال فوق سریع HSPA+ اطلاعات را با سرعت بیشتری از شبکه دریافت کرده و اتصال Bluetooth ۳.۰+HS نیز زمان مورد نیاز برای ارسال و دریافت فایل‌ها را کاهش می‌دهد. Galaxy S II به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری Full HD مجهز شده و در ضمن خود گوشی نیز توانایی پخش فیلم‌های Full HD را نیز دارد. همچنین کاربران می‌توانند به کمک فناوری اختصاصی AllShare به سادگی فیلم و تصویر گرفته شده را بدون مشکل و به سادگی با دیگران به اشتراک بگذارند.

نسل جدید صفحه‌نمایش
تلفن هوشمند Galaxy S II از صفحه‌نمایش ۲۷/۴ اینچی Super AMOLED Plus استفاده می‌کند که پیشرفته‌ترین صفحه نمایشی است که تاکنون برای تلفن‌های همراه ساخته شده است. این صفحه‌نمایش دارای محدوده رنگی گسترده، نسبت کنتراست بالا و دقت تصویر فوق‌العاده‌ای است. همچنین فناوری Real Stripe و افزایش تعداد پیکسل‌ها با تبعیت از مکانیسم چشم انسان، تصاویر را در نزدیک‌ترین حالت به واقعیت نمایش می‌دهد. زاویه دید صفحه‌نمایش نیز نسبت به قبل افزایش پیدا کرده و در محیط‌های بیرونی نیز بهتر از قبل می‌توان مطالب روی صفحه‌نمایش را مشاهده كرد.
با این وجود صفحه‌نمایش Super AMOLED Plus، تأثیر منفی بر عمر باتری ندارد. در واقع این صفحه‌نمایش توان مصرفی کمتری در مقایسه با صفحه‌نمایش Super AMOLED نیز داشته و در مقایسه با دیگر دستگاه‌های هم اندازه خود باتری راندمان بهتری داشته و در ضمن ابعاد کوچکتری نیز دارد.

Galaxy S II در کار و تجارت
برای کاربران تجاری این تلفن همراه هوشمند، سامسونگ چندین راه حل در نظر گرفته که انعطاف‌پذیری این افراد و راحتی هرچه بیشتر در دسترسی به فضای کاری خود را بیش از پیش آسان می‌سازد. در این خصوص سامسونگ با چندین شرکت مهم و معتبر دنیای IT همکاری کرده تا بتواند بهترین ابزار‌های ممکن برای جدیدترین نسخه از سیستم عامل Android را با رعایت امنیت اطلاعات و شبکه تولید كند. این ابزارها شامل سرویس‌های کنفرانس و اتصال به شبکه Cisco، نرم‌افزار Microsoft Exchange ActiveSync و یک نرم‌افزار مدیریتی ایمن از Sybase می‌شود.

دنیایی جدید از سرگرمی و تعامل هوشمند
سامسونگ از فرصت معرفی تلفن‌همراه پیشرفته Galaxy S II استفاده کرده و همزمان Samsung Hubs را نیز معرفی کرده است. این مجموعه نرم‌افزاری تقریباً تمامی جنبه‌های زندگی را پوشش می‌دهد. در Samsung Hubs مجموعه کاملی از کتاب، مجله، موسیقی، بازی‌های پیشرفته موبایل و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است.
• Social Hub Premium: آینده ارتباطات- از لیست تماس‌هایتان با هرکس و به هر طریقی که دوست دارید ارتباط برقرار کنید. سابقه تماس‌ها، وضعیت شما در نرم‌افزارهای گفتگوی اینترنتی و انواع بروزرسانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی همگی از یک مکان در دسترس خواهند بود. در اینجا کاربران به تمامی پیغام‌ها (ایمیل، پیغام متنی، پیغام صوتی و SNS) دسترسی داشته و به سرعت می‌توانند به آنها پاسخ دهند. این نرم‌افزار به خوبی نقش یک شبکه برای زندگی اجتماعی را ایفا می‌کند.
• Reader Hub: به کمک این شبکه می‌توانید لیست کاملی از کتاب، روزنامه و مجله را با خود به همراه داشته باشید. سامسونگ با همکاری شرکت‌های مختلف توانسته بیش از ۲/۲ میلیون کتاب، ۲۰۰۰ روزنامه بین المللی و محلی به ۴۹ زبان مختلف و ۲۳۰۰ مجله به ۲۲ زبان مختلف را گردآوری کند.
• Game Hub: بهترین و ساده‌ترین راه برای دریافت بهترین بازی‌های موبایل. استفاده از سنسور ژیروسکوپ سه جهته باعث شده تا قابلیت‌های جدیدی برای بازی کردن در این دستگاه به وجود آید. شما می‌توانید به رایگان بازی‌های سازندگان معروفی همچون Gameloft را امتحان کرده و در صورتی که از آن لذت بردید، نسخه کامل را دریافت کنید. همچنین به کمک این شبکه، امکان انجام بازی‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی مانند We Rule and We City را بازی کنید.

Galaxy S II انتخاب‌های بیشتری برای شخصی‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای اولین بار در این تلفن همراه سرویسی به نام Live Panel قرار گرفته که می‌تواند محتوای یک وب‌سایت یا یک نرم‌افزار را روی صفحه اصلی تلفن همراه نمایش دهد. کاربران می‌توانند Live Panel را براساس نیاز خود طراحی کرده و از سرویس‌های Online یا نرم‌افزارها در آن استفاده کنند و به شکل ورق زدن یک مجله این محتوا را بررسی کرده و یا آخرین اخبار را بخوانند.

به کمک سیستم صوتی پیشرفته این تلفن همراه کاربران می‌توانند تقریباً تمام کارهای خود را از بازکردن نرم‌افزارها گرفته تا چک‌کردن ایمیل و برقراری تماس، همگی را با گفتن دستورات صوتی انجام داده و Samsung Voice Solution به خوبی این دستورات را به متن (و یا برعکس) تبدیل می‌کند. نرم‌افزار ترجمه صدا نیز برای استفاده در مسافرت و ترجمه صدا به متن بسیار مفید خواهد بود. تنها کافیست عبارت یا کلمه مورد نظر را برای این نرم‌افزار خوانده و بلافاصه ترجمه آن را بصورت متن خوانده و یا بصورت صدا بشنوید.

برای مدیریت راحت‌تر این دستگاه، سامسونگ Kies Air را در نظر گرفته است. به کمک Kies Air کاربران می‌توانند از طریق اتصال Wi-Fi و از طریق کامپیوتر شخصی خود این تلفن همراه هوشمند را کنترل کنند. از این طریق می‌توان عکس‌های گرفته شده را روی کامپیوتر کپی کرد، به موسیقی ذخیره شده روی آن گوش داد، لیست تماس‌ها را مشاهده کرد و یا از طریق مرورگر اینترنتی کامپیوتر پیغام متنی فرستاد. همچنین قابلیت WiFi Direct امکان اتصال مستقیم به کامپیوتر و استفاده از پرینتر آن را فراهم می‌کند. استفاده از این قابلیت نیازی به Access Point نداشته و تنها وجود یک کامپیوتر مجهز به اتصال Wi-Fi کافی است. فناوری NFC نیز با توجه به نیاز بازار و امکان استفاده از پرداخت به کمک تلفن همراه در Galaxy S II در نظر گرفته شده است.
کد مطلب: 17542
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام