۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۴
برای اولین بار توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران انجام می‌شود

پخش زنده اینترنتی سخنرانی‌های علمی

ايتنا - علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پيوند پخش زنده سخنرانی‌های علمی پژوهشگاه اين سخنراني را به طور زنده مشاهده نمايند.
پخش زنده اینترنتی سخنرانی‌های علمی

به گزارش ایتنا از روابط‌عمومی و بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، در راستای برگزاری سلسله سخنرانی‌های علمی پژوهشگاه که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، هشتمین سخنرانی علمی به صورت زنده از طریق اینترنت قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین بینندگان اینترنتی می توانند، در زمان سخنراني، پرسش‌هاي خود را از طریق ایمیل scirel@irandoc.ac.ir مطرح نمايند.

هشتمین سخنرانی با عنوان «انگاره توسعه اطلاعاتي در جهان پساصنعتي» با سخنراني دكتر غلامعلي منتظر، قائم مقام رييس پژوهشگاه و عضو هيئت‌علمي دانشگاه تربيت ‌مدرس، در روز چهارشنبه، ۲۹دي ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل پژوهشگاه برگزار مي‌شود.

به گزارش ایتنا در اين سخنرانی مواردي نظير ادوار مختلف توسعه در تکوین حیات اجتماعی بشر، مفهوم و تعاریف فنّاوری اطلاعات، تاثیر فنّاوری اطلاعات بر ارکان زندگی اجتماعی، مفهوم توسعة اطلاعاتی، مخاطرات فنّاوری اطلاعات در جهان امروز و برنامه‌ریزی ملی در حوزه توسعه اطلاعاتی کشورهای مختلف بررسي مي شود.

شايان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پيوند پخش زنده سخنرانی‌های علمی پژوهشگاه اين سخنراني را به طور زنده مشاهده نمايند.
کد مطلب: 16623
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام