۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۹

آغاز حداث آزمايشگاه‌هاي فناوري اطلاعات

ايتنا - كاربري اين آزمايشگاه‌ها براي اعضاي هيئت علمي پژوهشگاه، دانشجويان تحصيلات تكميلي پژوهش محور و پژوهشگران پژوهشگاه مي‌باشد.


با حضور متكان، معاون اداري و مالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، كلنگ احداث آزمايشگاه‌هاي فناوري اطلاعات در پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران زده شد.

به گزارش ایتنا از روابط‌عمومي و بين‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، علي اكبر متكان معاون اداري و مالي وزارت علوم، ضمن حضور در پژوهشگاه و ديدار با رييس و مديران پژوهشگاه، احداث آزمايشگاه‌هاي فناوري اطلاعات پژوهشكده‌هاي پژوهشگاه را كليد زد.

آزمايشگاه تحقیقاتی آواشناسی و زبانشناسی و آزمایشگاه علوم اطلاعات براي پژوهشکده علوم اطلاعات و آزمايشگاه مديريت دانش و آزمايشگاه آينده‌نگاري فناوري اطلاعات مبتنی بر جامعه اطلاعاتی براي پژوهشکده مدیریت و سیاست اطلاعات پيش‌بيني شده است.

همچنين پنج آزمايشگاه با عناوين رايانش فراگير و تحليل پيشگويانه، آزمايشگاه تحقیقاتی كيفيت نرم‌افزار، آزمايشگاه تحقیقاتی اكتشاف دانش، آزمايشگاه تحقیقاتی امنیت اطلاعات و آزمايشگاه تحقیقاتی آواشناسی و زبان­شناسی رایانه اي براي پژوهشکده مهندسی اطلاعات و آزمايشگاه‌های حوزه یادگیری الکترونیکی براي پژوهشکده کاربرد اطلاعات در نظر گرفته شده است.

كاربري اين آزمايشگاه‌ها براي اعضاي هيئت علمي پژوهشگاه، دانشجويان تحصيلات تكميلي پژوهش محور و پژوهشگران پژوهشگاه مي‌باشد.

گفتني است، دکتر متکان روز دوشنبه ۳۰/۳/۹۰ از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ جهت بازدید از پژوهشگاه به همراه یحیوی، مشاور خود، اقدامی، مدیر کل امور اداری وزارت علوم و دکتر محمودی، رئیس پژوهشگاه مطالعات آسیا و اقیانوسیه در پژوهشگاه حضور به هم رسانيدند.

در اين بازديد، متكان و هيئت همراه از بخش‌هاي مختلف پژوهشگاه از جمله آرشيو، آموزش، جست‌وجوي اطلاعات، محل سرورها و بخش اطلاعات و فراهم آوري ديدن كردند.

کد مطلب: 18597
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام