۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۱:۰۵
با ارائه C۷، C۶-۰۱، C۳-۰۱، X۳-۰۲ و ۵۲۵۰

نوکیا جدید ترین گوشی های خود را به بازار معرفی کرد

ايتنا - نوکیا به دنبال عرضه موفق نوكيا N۸ در بازار ايران، طي جلسه‌ای رسانه‌ای، ضمن بررسي گوشي‌هاي خود در نيمه دوم سال ۲۰۱۰، به مرور قابليت‌هاي تكنيكي پنج گوشي جديد نوكيا C۷، C۶-۰۱، C۳-۰۱، X۳-۰۲ و ۵۲۵۰ پرداخت.
نوکیا جدید ترین گوشی های خود را به بازار معرفی کرد

ایتنا - نوکیا به دنبال عرضه موفق نوكيا N۸ در بازار ايران، طي جلسه‌ای رسانه‌ای، ضمن بررسي گوشي‌هاي خود در نيمه دوم سال ۲۰۱۰، به مرور قابليت‌هاي تكنيكي پنج گوشي جديد نوكيا C۷، C۶-۰۱، C۳-۰۱، X۳-۰۲ و ۵۲۵۰ پرداخت.




قابليت‌هاي جديدي كه براي نخستين بار روي گوشي‌هاي نوكيا قرار گرفت به همراه توانمندي‌هاي آخرین نسخه پلتفرم سیمبین همگي از جمله ويژگي‌هاييست كه گوشي‌هاي نوكيا در نيمه دوم سال ۲۰۱۰ به آن مجهز شده‌اند.

وحيد كاظمي نجف آبادي، مدير بازاريابي و برنامه‌ريزي رسته محصولات نوكيا در ايران، گفت: در كارنامه گوشي‌هاي نوكيا در ۶ ماهه دوم سال ۲۰۱۰ پر است از قابليت‌هاي جديدي كه برخي از آنها مانند طراحي Touch and Type براي اولين بار توسط نوكيا در گوشي‌هاي نوكيا X۳-۰۲ و C۳-۰۱، كه در آينده‌اي نزديك به بازار مي‌آيد، ارائه شده و تركيبي خلاقانه از دو صفحه نمايش لمسي و معمولي را در اختيار كاربران مي‌گذارد.

گوشي نوكيا X۳-۰۲ با دو تکنولوژی صفحه لمسی و کیبورد به همراه يك دوربين ۵ مگاپيكسلي به عنوان يكي از باريك‌ترين و مقرون به صرفه‌ترين گوشي‌هاي نوكيا به شمار مي‌رود.


او افزود: توانمندي‌هاي جديدترين نسخه سيستم عامل سيمبين در گوشي‌هاي هوشمندي همچون نوكيا C۷ در كنار طراحي خاص آن توانسته ويژگي‌هاي سبد محصولات نوكيا را كامل‌تر كند، ضمن آن كه گوشي نوكيا C۶-۰۱ نيز به عنوان كوچك‌ترين و مقرون به صرفه‌ترين عضو خانواده جديد سيمبين به زودي با قابليت‌هاي اين پلتفرم به بازار خواهد آمد.

در انتها نيز امیر سلیمی، مدیر بازاریابی محصولات نوکیا در ایران، به بررسي قابليت‌هاي تكنيكي تمامي اين گوشي‌ها پرداخت.

گوشي نوكيا X۳-۰۲ با دو تکنولوژی صفحه لمسی و کیبورد به همراه يك دوربين ۵ مگاپيكسلي به عنوان يكي از باريك‌ترين و مقرون به صرفه‌ترين گوشي‌هاي نوكيا به شمار مي‌رود.
گوشي نوكيا C۷ نيز با داشتن قابليت‌هايي همچون USB-On-the-Go به همراه يك دوربين ۸ مگاپيكسلي، حافظه داخلي ۸ گيگابايت با قابليت ارتقا تا ۴۰ گيگابايت را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد و با به روزرساني‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي و ايميل كه مستقيماً از صفحه اصلي گوشي قابل دسترس بوده تبديل به يك گوشي عالي در اين زمينه گشته است.

در انتها نيز وحيد كاظمي نجف آبادي، به همراه رنجان شيوادي، مدير بازاريابي نوكيا در ايران، و حميدرضا نيكدل، مدير روابط عمومي نوكيا در ايران، به سوالات رسانه‌ها در اين زمينه پاسخ دادند.

کد مطلب: 16008
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام