۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

نوکیا با گوشی 5G باز می‌گردد!

ایتنا - تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که نوکیا نیز همچون سایر رقبای قدرتمند خود در حال توسعه و تولید یک گوشی هوشمند جدید 5G مقرون به صرفه است.
نوکیا با گوشی 5G باز می‌گردد!


همزمان با توسعه زیرساخت‌های مربوط به شبکه نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به شبکه 5G در بسیاری از کشورهای جهان در سالهای اخیر شماری از غول‌های تکنولوژی و تولیدکنندگان موبایل نیز به سمت و سوی طراحی، تولید و عرضه گوشی‌های هوشمندی که از این فناوری نوین پشتیبانی می کنند روی آورده‌اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بر اساس تازه‌ترین و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت تک رادار، به نظر می‌رسد که شرکت فنلاندی نوکیا نیز که روزگاری یکی از بزرگترین تولید کنندگان موبایل در جهان به شمار می‌رفت و سهم اعظمی از بازارهای فروش موبایل را به خود اختصاص داده بود، با توسعه و عرضه یک گوشی هوشمند جدید مجهز به فناوری پشتیبانی از شبکه 5G نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان را به سمت و سوی خود جلب کند و سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهد.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیشتر اعلام کرده بودند که میزان عرضه گوشی‌های 5G در سال آینده میلادی به میزان قابل توجهی رشد و افزایش پیدا خواهد کرد و کاربران نیز با توسعه زیرساخت‌های مربوطه در کشورهای مختلف تمایل بسیار بیشتری برای خریداری و استفاده از آنها خواهند داشت.

از طرفی دیگر، از آنجایی که تاکنون گوشی‌های مجهز به فناوری شبکه 5G از قیمت بالایی برخوردار بوده‌اند، پیش‌بینی می‌شود در صورت عرضه و ارائه گوشی های هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی استقبال زیادی از آنها شده و خیل عظیمی از کاربران در کشورهای مختلف به سمت و سوی آن جلب شوند.

به عقیده آنها، بحران پاندمی ویروس کرونا چالش‌های اقتصادی و مالی متعددی را هم برای مردم و هم برای شرکت‌های تکنولوژی ایجاد کرده است و طبیعی است که افراد در سال های آینده تمایلی به صرف هزینه‌های زیاد و هنگفت برای خریداری گوشی نداشته باشند. بنابراین تولید و عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه و اقتصادی که از فناوری‌های نوین همچون شبکه 5G پشتیبانی می کنند، می‌تواند یک معامله برد - برد برای تولید کننده و مصرف کننده به شمار برود.
کد مطلب: 61183
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام