۰
plusresetminus
جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۶

جزئیاتی از اولین گوشی نسل پنجم نوکیا

ایتنا - شرکت اچ.م.دی گلوبال از تولید گوشی نسل پنجم نوکیا ۸.۳ خبر داده که امکانات زیادی دارد و در مقایسه با گوشی‌های مشابه حدود ۴۰۰ دلار ارزان‌تر است.
جزئیاتی از اولین گوشی نسل پنجم نوکیا

اچ.ام.دی گلوبال سرانجام اولین گوشی نسل پنجم نوکیا را عرضه کرد. این شرکت فنلاندی که از سال ۲۰۱۶ بدین سو برند تجاری نوکیا را در مالکیت خود دارد، مدعی است نوکیا ۸.۳ به علت سازگاری با طیف‌های فرکانسی بسیار متنوع از قابلیت رومینگ بسیار مناسبی برخوردار است و از همین رو با شبکه‌های نسل پنجم اپراتورهای مختلف در سراسر جهان سازگار خواهد بود. قرار است فروش عمومی این گوشی از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شود.

به گزارش ایتتا از مهر، در گوشی یادشده از پردازنده ۷۶۵ جی اسنپ دراگون استفاده شده است. این تراشه تازه تولید از جمله اولین تولیدات کوالکوم است که با استاندارد مخابراتی نسل پنجم سازگاری دارد. حجم اندک و قابلیت‌های فراوان از جمله مزایای این گوشی است.

این گوشی دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم است که این رقم به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل افزایش است. با نصب کارت حافظه اضافی مقدار حافظه این گوشی به ۴۰۰ گیگابایت می‌رسد. نمایشگر فوق دقیق ۶.۸۱ اینچی با پشتیبانی از فناوری اچ دی آر ده برای افزایش وضوح و شفافیت رنگ‌ها و نیز نسبت بصری ۲۰ به ۹ از جمله دیگر مزایای این گوشی است.

دوربین اصلی این گوشی از دقت ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دو دوربین عمق سنج و ماکروی این گوشی هم دارای دقت ۲ مگاپیکسلی هستند. یک دوربین چهارم با دقت ۱۲ مگاپیکسل نیز برای افزایش کیفیت پیکسل‌های هر عکس در نظر گرفته شده است. این دوربین به تهیه ویدئوهای فوق دقیق باکیفیت در تاریکی شب هم کمک می‌کند. با این گوشی می‌توان ویدئوهایی با دقت ۶۰ فریم در ثانیه نیز تهیه کرد. قیمت این گوشی که در تابستان عرضه می‌شود، ۶۴۸ دلار است.
کد مطلب: 60231
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام