۱
۱
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۷
تازه واردی با پشتوانه ۱۷ ساله

دانیار به دنبال حضوری متفاوت در حوزه شبکه

ایتنا - به نظر می‌رسد، توجه خاص به برند دانیار و عدم نام بردن از هیچ برند خارجی در میهمانی شرکت، رفتاری است که پیشتر از این در بین شرکت‌های حوزه شبکه اگر نگوییم بی‌نظیر، کم‌نظیر است.
دانیار به دنبال حضوری متفاوت در حوزه شبکه



یاشار بهمند - دانیار رسما معرفی شد، نه در یک کنفرانس مطبوعاتی و نه در یک همایش رسمی، بلکه به صورت یک میهمانی سرپایی نشست و برخاستی و در جوی بسیار گرم و دلنشین.

به گزارش ایتنا شرکت «دانش یاران ارتباطات روز» با برند «دانیار» با برگزاری این میهمانی حضور رسمی خود را در بازار شبکه اعلام نمود.
در این میهمانی صمیمی جمعی از اصحاب رسانه، مدیران شرکت‌های فعال در حوزه شبکه، فعالین صنفی و گروهی از مشتریان قدیمی حضور داشتند.
نکته مهم و قابل توجه این میهمانی علاوه بر جو بسیار صمیمی موجود، حضور همکارانی بود که برای تبریک حضور این تازه وارد حوزه شبکه به میهمانی دانیار آمده بودند. به طوری که می‌توان گفت مدیران اکثر قریب به اتفاق شرکت‌های مطرح در حوزه شبکه در این روز به دانیار آمدند.

معرفی رسمی دانیار، نشان داد که باید انتظار رفتار متفاوتی از این شرکت در آینده داشت. از نشانه‌های این تغییر می‌توان به نام و لوگوی دانیار اشاره کرد.
در لغت‌نامه دهخدا برای نام دانیار آمده است «این واژه نامی کردی به معنای بخشنده است. البته معنای دیگر این واژه یار دانا است.» با جست وجوی بیشتر خواهیم یافت که در گذشته‌های نه چندان دور دانیار نام افرادی بوده است که با دانش خود به مردم یاری می‌رسانند.
به نظر می‌رسد انتخاب این نام برای شرکتی دانش بنیان نام بسیار بامسمایی باشد.

از سوی شرکت، لوگوی این شرکت ترکیبی از نوشتار فارسی و انگلیسی نام این شرکت(دانیار) است و توجه به حضور فونت فارسی در لوگوی این شرکت نشان از تعلق خاطر مدیران آن به فرهنگ ایران دارد.
به عنوان یک خبرنگار، بسیار علاقه‌مند بودم که بدانم دانیار در حوزه شبکه چه در بخش اکتیو و چه در بخش پسیو بر روی کدام برندها فعالیت خواهد کرد، اما در میهمانی افتتاحیه هرچه بود نام دانیار بود، بدون توجه به حتی یک برند خارجی و این جمله معروف برای من تداعی شد که «گشتیم نبود، نگرد نیست!»
حتی مدیران این شرکت در گفت‌وگوهای رودررو نیز از بردن حتی یک نام برند محصول خارجی طفره می‌رفتند - با اینکه دانیار توانسته نمایندگی بیش از ۵ برند بین‌المللی را کسب نماید - و پاسخشان به این سئوال یک جمله بود: «این میهمانی دانیار است و در اینجا نام دانیار برای ما مهم‌تر از هر برند دیگری است!»

به نظر می رسد، توجه خاص به برند دانیار و عدم نام بردن از هیچ برند خارجی در میهمانی شرکت، رفتاری است که پیش‌تر از این در بین شرکت‌های حوزه شبکه، اگر نگوییم بی‌نظیر، کم‌نظیر است.
گفتنی است، دانیار نام برند گروهی از شرکت‌هاست که دانش یاران ارتباطات روز به عنوان یک شرکت مادر عمل کرده و چهار شرکت دیگر که هریک در بخشی از حوزه شبکه فعالیت دارند، دیگر اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.


شاید مهم‌ترین نکته در این بین نیز حضور یکی از باسابقه‌ترین مدیران حوزه شبکه در راس این شرکت است.
حسین عطرسائی، که پیشتر از این(تا اردیبهشت ماه ۱۳۹۱) به عنوان موسس و مدیرعامل شرکت «دات کام» مدیریت یکی از بهترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های حوزه شبکه را برعهده داشت، در دانیار به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره فعالیت می‌کند و جمعی از مدیران جوان و خوش آتیه حوزه شبکه که غالباً پیش از این نیز با وی همکاری داشتند، به وی در دانیاز نیز یاری می‌رسانند.

در همین زمینه ببینید:
- گزارش تصویری ایتنا // مراسم معرفی رسمی شرکت دانیار
 

 
کد مطلب: 23925
نام شما
آدرس ايميل شما


مهدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقای عطرسایی از مدیران خوب IT محسوب می‌ شوند
در این جایگاه نیز برای ایشان آرزوی موفقیت دارم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام