۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۰

عرضه یک راهکار هوشمندی تجاری برای حل مشکل مشتریان در اولین تماس

ایتنا- وان تو وان با اعمال این راهکار نشان خواهد داد که تا چه میزان رضایت مشتریانش اهمیت دارد و با یک تماس می‌تواند مشکل آنان را حل کند.
عرضه یک راهکار هوشمندی تجاری برای حل مشکل مشتریان در اولین تماس


شرکت وان تو وان سرویس دات کام (One-to-One Service. com) که محصولاتی را در حوزه هوشمندی تجاری، خدمات مشتری و بازاریابی آنلاین عرضه می‌کند، نسخه جدیدی از راهکار هوشمندی تجاری خود عرضه کرده است که کسب و کارهای کاربر را در حل مشکلات و تقاضاهای مشتریان یاری می‌کند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت virtual-strategy، شرکت وان تو وان سرویس دارای یک راهکار هوشمندی تجاری با نام آی سرویس (iService) است که اخیراً از عرضه نسخه جدیدی از آن خبر داده است. 

این شرکت قابلیت‌های جدیدی به راهکار هوشمندی تجاری آی سرویس افزوده است که کسب و کارهای کاربر به کمک آن می‌توانند وضعیت خدمات مشتری خود از طریق شاخص معروف به اف سی آر را بسنجند. 

اف سی آر که عنوان اختصاری عبارت «حل مشکل در اولین تماس» است، شاخصی است که نشان می‌دهد چه میزان از مشکلات مشتریان در اولین تماس آن‌ها حل می‌شود. 

این شاخص از این نظر در فعالیت‌های بازاریابی و خدمات مشتری مهم است که مشتریان یک شرکت نمی‌توانند به خاطر یک مشکل کوچک چندین بار با یک شرکت تماس بگیرند و تقاضای کمک کنند. 

معمولاً شرکت‌هایی که امتیاز بالایی در زمینه این شاخص دارند و بخش زیادی از مشکلات مشتریان خود را با اولین تماس حل می‌کنند، در جلب رضایت مشتریان موفق‌تر هستند و خدمات پشتیبانی آن‌ها نیز کارآمد‌تر و اثربخش‌تر است. 

وان تو وان سرویس ادعا کرده است که کاربرانی که از نسخه به روز شده راهکار هوشمندی تجاری این شرکت استفاده کنند، بهتر می‌توانند وضعیت کسب و کار و شرکت متبوع خود در زمینه شاخص اف سی آر یا حل مشکل با اولین تماس ارزیابی کنند. 

نسخه جدید ابزار هوشمندی تجاری این شرکت کاربران را قادر می‌کند تا تمام اطلاعات مربوط به سوالات و تقاضاهای مشتریان و بخش‌ها و افراد مسئول در یک کسب و کار در این زمینه را تجزیه و تحلیل کنند و بلافاصله متوجه شوند کدام بخش‌ها و حوزه‌ها نیازمند تمرکز و توجه مدیریتی ویژه است. 

گفتنی است وان تو وان سرویس که در ۱۹۹۷ در ایالت ایلی نویز آمریکا تاسیس شد، یکی از شرکت‌های با تجربه‌ای است که در زمینه بازاریابی آنلاین، خدمات مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری فعالیت می‌کند.
کد مطلب: 24785
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام