۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۶

بهترین هتل های کربلا در سفر به عراق

هرساله زائرین بسیاری از اقصی نقاط جهان به این شهر سفر می‌کنند و در جستجوی بهترین هتل کربلا برای اقامت هستند. شما هم می‌توانید با خرید بلیط هواپیما ارزان و اقامت در یکی از هتل‌های زیر، سفر زیارتی آسانی را تجربه کنید.
بهترین هتل های کربلا در سفر به عراق
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


کشور عراق، همسایه غربی ایران، میزبان معصومین شیعه (ع) بوده و بارگاه مطهر ایشان را در آغوش دارد. شهر کربلا نیز که از شهرهای مقدس این کشور است، پذیرای  پیکر پاک امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل است. به‌همین‌دلیل هرساله زائرین بسیاری از اقصی نقاط جهان به این شهر سفر می‌کنند و در جستجوی بهترین هتل کربلا برای اقامت هستند. شما هم می‌توانید با خرید بلیط هواپیما ارزان و اقامت در یکی از هتل‌های زیر، سفر زیارتی آسانی را تجربه کنید.
 

1)هتل بارون کربلا


هتل بارون کربلا از معدود هتل‌های ۵ ستاره شهر کربلاست که با امکاناتی در حد ستاره‌هایش تجربه‌ای فوق‌العاده را برایتان رقم خواهد زد. این هتل با ساختمانی ۲۰ طبقه در میان نخلستانی وسیع، چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد. در این هتل لوکس، براساس سلیقه و نیازهای خود و همراهانتان، می‌توانید در اتاق‌های مختلف و متنوعی از جمله سوییت جونیور (کینگ)، سوییت جونیور (تویین)، سوییت دیپلماتیک، سوییت رویال، اتاق استاندارد، اتاق دلوکس، اتاق استاندارد تریپل و اتاق تویین اقامت کنید.
هریک از 218 اتاق این هتل از طراحی بسیار زیبا، لوکس و دلنشینی برخوردارند و در عین حال چیدمان و امکاناتی دارند که نهایت راحتی را احساس خواهید کرد؛ به‌علاوه امکانات رفاهی بسیار مناسبی در اتاق‌های هتل بارون تعبیه شده که از جمله آنها می‌توان به حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک، گاوصندوق، سشوار، فضای نشیمن، تلفن، چای‌ساز، میز کار، وسایل بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت وای‌فای اشاره کرد.
9 رستوران‌ و کیفیت غذاهای این هتل نیز مثال‌زدنی است. هتل بارون که نام آن در لیست بهترین هتل های کربلا قرار دارد، با ارائه منوهای متنوع از غذاهای ایتالیایی تا انواع غذاهای عربی، لبنانی و کباب، خیال شما را از بابت پیدا کردن غذای باکیفیت و لذیذ راحت می‌کند. امکان برگزاری جلسات و مراسم عقد و ازدواج؛ باشگاه، آرایشگاه، استخر و سونا، حمام ترکی، ماساژ و... نیز از دیگر امکانات جذاب این هتل است که در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید فرزندان خردسال خود را به خدمات نگهداری از کودکان هتل بسپارید تا در زمین بازی آن سرگرم شوند و شما به برنامه‌های خود برسید.
همه این امکانات به همراه موقعیت عالی قرارگیری نزدیک حرم، باعث شده تا قیمت اقامت در هتل بارون چندان ارزان نباشد. به‌عبارتی برای یک شب اقامت در این هتل لوکس و 5 ستاره، باید حداقل 120 دلار بپردازید.
 

2)هتل الهنون کربلا


یکی از هتل‌های ۴ ستاره و ممتاز کربلا که درجه کیفی الف را به خود اختصاص داده، هتل الهنون است. این هتل امکاناتی در خور تعداد ستاره‌هایش دارد و با دارا بودن ۷۰ اتاق و سوییت مختلف در ۷ طبقه، پذیرای زائران حسینی است. اتاق‌های هتل الهنون کربلا همگی بزرگ و نورگیر هستند و به تلویزیون، تلفن مرکزی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز و اینترنت مجهز شده‌اند. از امکانات و خدمات عمومی هتل الهنون می‌توان به لاندری، خدمات ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، پارکینگ، دستگاه خودپرداز و خدمات پزشکی اشاره کرد.
این هتل یکی از بهترین هتل های کربلا برای ایرانیان محسوب می‌شود؛ چراکه کادر مدیریتی آن به زبان فارسی مسلط بوده و برخی از کارکنان نیز از هموطنان ایرانی هستند. به‌علاوه باوجود سرآشپز ایرانی هتل، نیازی نیست نگران پیدا کردن غذای مناسب ذائقه خود باشید. از دیگر نقاط قوت هتل الهنون کربلا، موقعیت قرارگیری آن است که در خیابان العلقمی، نزدیک به سیطره لواء قرار گرفته و با بین‌الحرمین ۵۰۰ متر فاصله دارد.
 
درباره هزینه اقامت در هتل الهنون کربلا باید بگوییم که قیمت اتاق‌های این هتل کاملاً مقرون‌به‌صرفه است و نسبت به هتل‌های ۵ ستاره، قیمت متوسطی دارد. بنابراین می‌توانید برای مدیریت بودجه سفر خود، با ارزانترین بلیط هواپیما تهران نجف سفر کرده و در این هتل 4 ستاره اقامت داشته باشید.
 
 

3)هتل ریحان کربلا


هتل ریحان کربلا یا به عبارت دقیق‌تر Rayhaan Karbala Hotel & Suites by Rotana یکی دیگر از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره شهر کربلا است. این هتل ۱۸۵ اتاق و سوییت مختلف دارد که عبارتند از: اتاق کویین کلاسیک، اتاق تویین کلاسیک، اتاق دبل پریمیوم، سوییت کلاسیک و سوییت پریمیوم.
اتاق‌ها و سوییت‌های هتل ریحان همگی به زیباترین شکل دکور شده‌اند؛ همه آنها از تراس برخوردارند و چشم‌انداز زیبایی به شهر مقدس کربلا دارند. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به سرویس بهداشتی و حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، کمد، میز تحریر، کتری برقی، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت وای‌فای اشاره کرد.
امکانات عمومی هتل ریحان بسیار رضایت‌بخش است و شما می‌توانید از خدماتی همچون نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، خودپرداز، خشک‌شویی، تجهیزات برگزاری جلسات، امکانات ویژه افراد معلول و ناتوان و روم‌سرویس بهره‌مند شوید. رستوران هتل ریحان کربلا نیز انواع غذاهای امریکایی و آسیایی را سرو می‌کند و وعده صبحانه به صورت سلف سرویس در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. از امکانات رفاهی این هتل نیز می‌توان به مرکز اسپا، سونا، جکوزی، حمام و مرکز ماساژ اشاره کرد.
هزینه اقامت در هتل ریحان کربلا نسبت به یک هتل پنج ستاره، تقریباً مناسب بوده و قیمت پایه آن به ازای یک شب اقامت دونفره در اتاق کویین استاندارد، فقط ۷۰ دلار است. هتل ریحان نیز از موقعیت‌ مکانی خوبی برخوردار است. این اقامتگاه در باب بغداد قرار گرفته و با حرم مطهر امام حسین (ع) تنها ۹۰۰ متر فاصله دارد.
 

4)هتل برج الاماره کربلا


هتل برج‌الاماره (BURJ AL-EMARA HOTEL) یکی از هتل‌های ۴ ستاره و باکیفیت کربلا در سطح هتل الهنون است که از سال ۲۰۱۱ فعالیت می‌کند. این هتل ۱۴ طبقه و ۲۸۰ تخت دارد و اتاق‌های مختلفی از جمله ۲ تخته، ۳ تخته، ۴ تخته و ۲ نفره را به مهمانان خود ارائه می‌کند, اتاق‌هایی که بسیار بزرگ و دلباز هستند و دکوراسیون مدرن و فضایی دلنشین دارند.
اتاق‌های این هتل به تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد و اینترنت پرسرعت مجهز هستند. همچنین یک رستوران در طبقه سیزدهم آن قرار دارد که چشم‌انداز زیبایی از بین‌الحرمین را پیش چشم گردشگران می‌گشاید و غذای ایرانی هم برای میهمانان خود سرو می‌کند. از جمله خدمات عمومی هتل برج‌الاماره می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، پارکینگ، سالن کنفرانس، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.
بسیاری از ساکنین شهر مقدس مشهد آرزو دارند در کنار زیارت حرم مطهر امام هشتم، از آرامگاه جد او، یعنی امام حسین (ع) نیز دیدن کنند. اگر شما هم جزء این افراد هستید، می‌توانید با ارزانترین بلیط هواپیما مشهد نجف به کربلای معلی رفته و با اقامت بهترین هتل قیمت مناسب کربلا، به آرزوی دیرین خود رنگ حقیقت بزنید.
 

5)هتل دُرالقصر الکاظمیه در کربلا


اگر از شما درباره بهترین هتل های پنج ستاره کربلا بپرسند که برای ایرانیان اقامتگاه خوبی باشد، قطعا باید به هتل در القصر الکاظمیه هم اشاره کنید. این هتل با ارائه اتاق‌های متنوع و خدمات رفاهی مناسب یکی از گزینه‌های محبوب زائران به شمار می‌رود. اتاق‌های دبل اقتصادی، اتاق کوادروپل (۴ تخت سینگل) اقتصادی، اتاق تریپل استاندارد، اتاق سینگل اقتصادی و استودیو دبل دلوکس انواع اتاق‌های این هتل هستند.
سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، سشوار، میز غذاخوری، یخچال، تلویزیون، کمد و اینترنت وای‌فای از امکاناتی است که در همه اتاق‌های هتل درالقصر الکاظمیه، دیده می‌شود. خدمات رفاهی و عمومی این هتل نیز اقامت بسیار راحتی را برای شما فراهم می‌آورد. از جمله این خدمات می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشک‌شویی، امکانات برگزاری جلسه، مینی‌مارکت و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. هتل در القصر الکاظمیه یک رستوران نیز دارد که انواع غذاهای آمریکایی، فرانسوی و آسیایی را سرو می‌کند.
حداقل هزینه اقامت در این هتل برای یک شب اقامت یک نفره ۶۵ دلار و برای اقامت دو نفره ۷۵ دلار است. موقعیت قرارگیری هتل در القصر به گونه‌ای است که با تل زینبیه 500 متر و با حرم امام حسین (ع) تنها ۴۵۰ متر فاصله دارد. به‌عبارتی با پای پیاده، ظرف ۷ دقیقه به بین‌الحرمین خواهید رسید.
 
 

6)هتل جواهر کربلا


بهترین قیمت هتل در کربلا نزدیک حرم نیز به هتل جواهر اختصاص دارد؛ چراکه یک روز اقامت فول‌برد به ازای هر نفر فقط ۳۵ دلار است. این اقامتگاه از بهترین هتل‌های ۴ ستاره کربلاست که ۲۸۰ نفر ظرفیت دارد و از اتاق‌های استاندارد، بسیار تمیز و دلباز است.
هتل جواهر کربلا با امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، حمام، سرویش بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و سشوار برای ایرانیانی که با خانواده همراه می‌شوند، بسیار مناسب است. همچنین تا حرم امام حسین نیز فقط 450 متر فاصله دارد.
 

7)هتل پلازا کربلا


هتل کربلا پلازا از دیگر هتل‌های چهار ستاره و باکیفیت عراق محسوب می‌شود که با ارائه خدمات حرفه‌ای، اتاق‌های بزرگ و دلباز و موقعیت مکانی خوب، از هتل‌های محبوب کربلا است. اقامت در یکی از اتاق‌های دلوکس دبل، دلوکس تویین، استودیو، تریپل، دلوکس کوادروپل و استودیو دلوکس دبل، امکاناتی مانند حمام و سرویس بهداشتی، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار، قهوه‌ساز، تلویزیون، لوازم بهداشتی، میز تحریر، فضای نشیمن، یخچال، تلفن، سشوار و اینترنت وای‌فای را در اختیارتان قرار می‌دهد.
از امکانات عمومی هتل کربلا پلازا نیز باید به نظافت روزانه، لاندری و خشکشویی، امکانات برگزاری جلسه، خودپرداز، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات مخصوص افراد معلول و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. خوشبختانه فاصله این اقامتگاه هم تا حرم فقط 800 متر است.
 

8)هتل الماس کربلا


هتل الماس که در سال 2017 میلادی تاسیس شده، از جدیدترین هتل‌های خوب کربلاست. امکاناتی مانند سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، یخچال، کمد و دراور، چای‌ساز، مبلمان، میز تحریر، یخچال، تلفن، لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت وای‌فای، دمپایی و سیستم تهویه مطبوع و اقامت در اتاق‌های شیک و دلباز، این هتل را به گزینه‌ای بسیار خوب برای زائرین حرم مطهر حسینی تبدیل کرده است.
با اقامت در هتل الماس کربلا می‌توانید 5 دقیقه‌ای به بین‌الحرمین برسید و از پنجره‌های هتل، به حرم امام حسین چشم‌انداز داشته باشید. از لحاظ قیمت نیز هتل الماس در دسته هتل‌های باکیفیتی قرار می‌گیرد که هزینه آنها در برابر خدمات ارائه‌شده کاملاً معقول است.
 

9)هتل جابر کربلا


هتل 4 ستاره جابر نیز از بهترین هتل های کربلاست که درجه کیفی A را به خود اختصاص داده است. با اقامت در هریک از اتاق‌های دو تا چهار تخته این هتل می‌توانید از امکانات لازم و معماری شیک داخلی آن‌ها بهره‌مند شوید.
تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، کمد و اینترنت پرسرعت از امکانات اتاق‌های این هتل است. هتل جابر همچنین رستورانی باکیفیت نیز دارد که در طبقه سیزدهم آن واقع است. همۀ این موارد در کنار قیمت مناسب و فاصله اندک هتل با حرم امام حسین (ع)، اقامت در هتل جابر کربلا را به گزینه‌ای عالی برای زائرین ایرانی تبدیل می‌کند.
 

10)هتل الدولی کربلا


در انتهای لیست هتل های کربلا برای ایرانیان، به هتل الدولی می‌رسیم که به‌عنوان بهترین هتل کربلا شناخته می‌شود. موسس این هتل، شرکت عمران و توسعه امید زائر است که به‌عنوان نماینده سازمان حج و زیارت ایران در شهر مقدس کربلا محسوب می‌شود.
هتل الدولی، هتلی 4 ستاره و باکیفیت است کخ 256 تخت را در 144 اتاق خود جای داده است. همچنین کادر مدیریت ایرانی آن، اقامت برای فارسی‌زبانان را آسان می‌کند.
شما می‌توانید در اتاق‌های شیک و دلباز آن اقامت کرده و در رستوران ایرانی آن غذاهای موردعلاقه خود را میل کنید. امکاناتی مانند تلویزیون، کمد، سرویس بهداشتی ایرای و فرنگی، حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اینترنت از تجهیزات اتاق‌های هتل الدولی هستند که فقط 800 متر با حرم حضرت ابالفضل فاصله دارد. بنابراین می‌توانید با 10 دقیقه پیاده‌روی، خود را به بین‌الحرمین برسانید. هزینه اقامت در هتل الدولی با توجه به امکانات ارائه‌شده، بسیار مناسب است و برای یک نفر به صورت فول‌برد از ۳۰ دلار شروع می‌شود.
 

سفر به کربلای معلی با ارزانترین بلیط هواپیما


حال که فهرستی از بهترین هتل کربلا را در اختیار خود دارید، می‌توانید از ایران برای رزرو آنلاین آن‌ها اقدام کرده و اقامتی آسان و سفری راحت را برای خود و خانواده رقم بزنید. اگر قصد سفر در ایام مناسبتی مانند دهه اول محرم و یا اربعین حسینی را دارید، اکیدا توصیه می‌کنیم رزرو بلیط هواپیما و هتل خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.
شما می‌توانید برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما قیمت مناسب به www.trip.ir مراجعه کنید. آژانس مسافرتی تریپ با برگزاری پروازهای خارجی به تمامی فرودگاه‌های بین‌المللی جهان، سفر خوشی را برای شما آرزو دارد. برای رزرو تلفنی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن 02175134000 تماس بگیرید.
کد مطلب: 79057
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام