۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵

مجهز شدن لایت‌روم ادوبی به ابزار پاک‌کن مبتنی بر هوش مصنوعی

ایتنا - حذف‌کننده مولد، همانطور که از نام آن مشخص است، برای کاربر این امکان را فراهم می‌آورد که از شر هر گونه آیتم‌های ناخواسته در عکس موردنظرش خلاص شود و سپس خروجی بسیار بی‌نقصی ارائه دهد که انگار از اول هم آن شیء ناخواسته در آن نبوده است.
مجهز شدن لایت‌روم ادوبی به ابزار پاک‌کن مبتنی بر هوش مصنوعی
ادوبی با معرفی قابلیت حذف‌کننده مولد (Generative Remove) برای لایت‌روم، ابزار دیگری را با هوش مصنوعی به مجموعه خود اضافه کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، حذف‌کننده مولد، همانطور که از نام آن مشخص است، برای کاربر این امکان را فراهم می‌آورد که از شر هر گونه آیتم‌های ناخواسته در عکس موردنظرش خلاص شود و سپس خروجی بسیار بی‌نقصی ارائه دهد که انگار از اول هم آن شیء ناخواسته در آن نبوده است.

این آیتم‌ها می‌توانند هر چیزی باشد، از یک سطل زباله زشت در یک عکس زیبا یا یک ستون چراغ که مانع از نمای زیبایی از خط افق. این محصول را تقریبا می‌توان معادل با ابزار Magic Eraser گوگل لحاظ کرد.

 
 
این ابزار جدید از Adobe Firefly استفاده می‌کند که یک مدل تولید با هوش مصنوعی است که در مارس 2023 راه‌اندازی شد. فایرفلای بر روی محتوای دارای مجوز، مانند محتوای Adobe Stock، آموزش می‌بیند و می‌تواند کیفیت تصویر را بهبود بخشد، عکس را با دریافت توصیف آن ایجاد کند و از Generative Fill و Expand برای افزودن، حذف یا گسترش دادن تصویر استفاده نماید. این ابزار در محصولات ادوبی مانند فوتوشاپ، ایلوستریتور و این‌دیزاین وجود دارد.
 
«حذف مولد» در حال حاضر به عنوان یک قابلیت دسترسی زودهنگام برای لایت‌روم در دسترس قرار گرفته است، که ادوبی مدعیست که آن را در اختیار میلیون‌ها نفر قرار خواهد داد. استفاده کند. همچنین دسترسی‌پذیری قابلیت Lens Blur را (که «افکت‌های تاری مبتنی بر اصول زیبایی‌شناختی را به بخش‌هایی از یک عکس اضافه می‌کند») با پیش‌تنظیم‌های خودکار جدید، به عموم کاربران گسترش داده است.
 
کد مطلب: 79043
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام