۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۳۳

سیلزفورس ابزارهای جدید هوش مصنوعی را برای پزشکان معرفی کرد

ایتنا - شرکت سیلزفورس داده‌های جدید و راهکارهای هوش مصنوعی را برای کارکنان بخش مراقبت بهداشتی اعلام کرد که می‌تواند موجب کاهش بار سنگین کار اداری آنها شود.
سیلزفورس ابزارهای جدید هوش مصنوعی را برای پزشکان معرفی کرد

بنا بر گزارش منتشر شده، اولین ابزار که «کوپایلوت انیشتین: اقدامات بهداشتی» نام دارد پزشکان را قادر می‌سازد تا قرار ملاقات‌ها را در دفتر ثبت  کنند، مختصری از اطلاعات بیمار را ارائه دهند و مراجعات را با کمک هوش مصنوعی از طریق زبان مکالمه بفرستند. بنا بر این گزارش، سیلزفورس همچنین  اعلام کرد که سازمان‌ها توسط این ابزار می‌توانند ارزیابی‌های سلامت مثل نظرسنجی‌ها را بدون نیاز به تایپ یا کدگذاری دستی،  به‌صورت دیجیتالی آماده کنند.

به گزارش ایتنا، هر دو ویژگی در بستر نرم‌افزاری انیشتین 1 این شرکت ساخته شده‌اند و سازمان‌های بهداشتی می‌توانند از آن برای جمع آوری داده‌های پزشکی از منابع متفاوت مانند سیستم‌های خسارت بیمه و سوابق الکترونیکی سلامت در مکانی واحد بهره گیرند.

کارهای اداری پرمشغله‌ای مانند تشریفات بایگانی، مشکل بزرگی برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی است. بر اساس نظرسنجی اخیر آتناهلث، این یکی از محرک‌های اصلی فرسودگی شغلی در بین پزشکان است. بیش از 90 درصد از پزشکان گزارش دادند به‌طور دائم احساس فرسودگی می‌کنند و 64 درصد از آنان گفتند حس می‌کنند به شدت تحت تاثیر شرایط اداری قرار دارند.

 


حجم کار دفتری در اغلب اوقات شدت می‌گیرد زیرا داده‌های مراقبت بهداشتی در پایگاه‌های متعدد داده و فرمت‌های مختلف ذخیره و ردیابی اطلاعات لازم برای پزشکان، کاری دشوار و وقت‌گیر می‌شود. در نتیجه، یکسان‌سازی داده‌ها در کل سیستم‌های مراقبت بهداشتی فرصتی رو‌به‌رشد برای غول‌های فناوری مثل گوگل، خدمات وب آمازون و سیلزفورس است که ارائه‌دهنده ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رایانش ابری هستند.

سیلزفورس گفت پزشکان می‌توانند از «کوپایلوت انیشتین: اقدامات بهداشتی» برای ایجاد شرح حال مختصر وضع سلامتی بیمار که شامل جزئیاتی مثل داروهای وی، درخواست‌های خدمات بالینی، تشخیص‌ها و آزمایش‌هاست، بهره گیرند. با ایجاد شرح حال مختصر با هوش مصنوعی، پزشکان از این پس نیازی به صرف زمان برای جست‌وجوی همه آن اجزای مستقل ندارند.

سیلزفورس گفت ابزار ایجاد ارزیابی در تابستان امسال به‌طور کلی دسترسی‌پذیر و کوپایلوت انیشتین: اقدامات بهداشتی برای کاربرد در پایان سال در دسترس خواهد بود. این شرکت افزود پیش‌بینی می‌شود کل ویژگی‌ها و کارآمدی‌های کوپایلوت انیشتین نیز از تابستان امسال از  قانون انتقال‌پذیری و مسئولیت بیمه سلامت پیروی کنند.
کد مطلب: 77921
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام