۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳

اینجا فقط کافیه اپلی باشی!

اگر می‌خواهید ببینید که کدام قاب یا کاور گوشی برای شما به‌عنوان یک اپلی مناسب است، این مقاله مخصوص شماست.
اینجا فقط کافیه اپلی باشی!
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


اگر می‌خواهید ببینید که کدام قاب یا کاور گوشی برای شما به‌عنوان یک اپلی مناسب است، این مقاله مخصوص شماست.
بله درست شنیدید. در فروشگاه اپل کاور ایران آیفونی بودن شما تنها شرط است! در فروشگاه ما برای صاحبان محصولات اپل لوازم جانبی با بهترین کیفیت قیمت فراهم آمده تا این دسته از افراد بتوانند به‌راحتی یک خرید اینترنتی محصولی باکیفیت یک خرید حضوری را دریافت کنند.
اگر می‌خواهید ببینید که کدام قاب یا کاور گوشی برای شما به‌عنوان یک آیفونی مناسب است، این مقاله مخصوص شماست.
در این مقاله قصد داریم محصولات مختلف فروشگاه اپل کاور ایران را بررسی کنیم و در نهایت با راهنمایی‌های ما شما بتوانید محصول مورد نظرتان را برگزینید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا ویترین متنوع‌ترین فروشگاه لوازم جانبی اپل ایران را از پشت صفحه‌نمایش ببینیم.
 

بهترین فروشگاه خرید کاور گوشی آیفون در ایران کدام است؟


فروشگاه اپل کاور ایران بهشت افرادی است که دارای گوشی‌های برند اپل هستند و حالا برای گوشی خود به‌دنبال کاور یا قاب می‌گردند. برای شروع بیایید کمی درباره سابقه و تاریخچه این فروشگاه بزرگ صحبت کنیم.
اپل کاور ایران بیش از 8 سال در پخش لوازم جانبی اپل سابقه دارد و از قدیمی‌های این کار به‌ حساب می‌آید. با رشد تکنولوژی و فراگیری خرید اینترنتی در ایران این فروشگاه تصمیم گرفت تا فعالیت خود را به‌شکل اینترنتی و بر بستر یک وبسایت ارائه دهد.
این فروشگاه همواره تلاش می‌کند تا اجناس خود را با بهترین قیمت و کیفیت به‌دست مشتریان برساند. شما می‌توانید با دنبال‌کردن صفحه اینستاگرام اپل کاور ایران بیشتر با این فروشگاه ما آشنا شوید.
 

اپل کاور ایران چه محصولاتی را به‌فروش می‌رساند؟


در این فروشگاه شما می‌توانید انواع قاب گوشی را در برندهای مختلف برای گوشی آیفون بیابید. اگر صاحب یک گوشی اپل هستید کامل‌ترین مرجع برای خرید کاور آیفون در اختیار شماست. قاب آیفون یکی از اجزای مهم گوشی است و سخت‌پسندان ممکن است در خرید آن کمی تردید کنند. یک فروشگاه باسابقه و کامل می‌تواند بهترین راه برای خرید افراد سخت‌پسند باشد.
 

چرا برای گوشی خود به قاب نیاز داریم؟


زمان بسیار کمی طول کشید تا گوشی‌های هوشمند امروزی کاملا به بازار مسلط شوند. گوشی‌‌های هوشمند امروزی تاحدودی امروز شبیه به یکدیگر هستند و همگی از یک صفحه نمایش بزرگ تشکیل شده‌اند که سخت افزار در پشت آن قرار دارد. دوره گوشی‌های دکمه‌ای زود تموم شد و امروز این گوشی‌ها بر بازار چیره هستند. مشکل اصلی چنین گوشی‌های آسیب‌پذیری آنها است.
یعنی اگر یک گوشی از دست شما به زمین بیفتد احتمال زیادی وجود دارد که صفحه نمایش آن یا پنل پشتی که شامل دوربین است دچار آسیب شود. اگر پشت گوشی شما از جنس شیشه باشد احتمال شکستگی آن نیز هست. بنابراین امروز بسیار مرسوم بوده که مردم برای محافظت از گوشی‌های خود از قاب یا کاور استفاده می‌کنند.
در ابتدا این قاب‌ها تنها با هدف محافظت وارد بازار شدند اما امروز می‌بینیم که آنها تنوع بسیار زیادی دارند در جنس‌ها و شکل‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. دلیل تنوع آنها در این است که گوشی شما در قاب دیگر بدنه‌اش نمایش داده نمی‌شود. حتی در صورتی که قاب شما شفاف باشد با بدنه به‌شکل 100 درصدی نمایش داده نخواهد شد. پس لازم است که قاب دارای طرح های جذابی باشد تا کاربران از استفاده آن خسته نشوند و همچنان یک تلفن همراه جذاب داشته باشند.
 

انواع قاب گوشی


همانطور که گفتیم امروز قاب گوشی‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند. قاب گوشی آیفون تنوع بسیار بالایی دارد و برای شروع ممکن است کمی گیج شوید. اما نیاز نیست نگران باشید. در این بخش ما به شما انواع قاب‌ها را به شکل کامل توضیح خواهیم داد.
 
قاب گوشی آیفون

قاب ژله‌ای
TPU مواد اولیه ساخت قاب‌های ژله‌ای بوده و مخفف عبارت پلی اورتان ترموپلاستیک است. این جنس خواصی دارد که باعث می‌شود بتوان از آن برای تولید محصولی مانند قاب استفاده کرد.
علاوه‌بر این TPU خاصیت مقاومت در برابر مواد روغنی و مایعات را نیز داراست که ویژگی مهم برای یک قاب گوشی محسوب می‌شود.
این قاب‌ها بسیار سبک هستند و انعطاف پذیری بالایی هم دارند. همین قابلیت انعطاف‌پذیری باعث می‌شود که بادوام باشند و به‌راحتی ترک نخورند. این قا‌ب‌ها از کناره و پشت گوشی شما مراقبت خواهند کرد. قاب آیفون ژله‌ای در فروشگاه سامسونگ کاور ایران موجود است.
قاب سیلیکونی
قاب‌های سیلیکونی از سیلیکون مایع ساخته می‌شوند و بسیار هم طرفدار دارند. در بخش فروشگاهی سایت ما می توانید این نوع قاب‌ها را نیز با تنوع بالا ببینید. به‌لحاظ خاصیت ارتجاعی این محصول تا حد زیادی شبیه به قاب ژله‌ای است.
موقعی که این نوع از قاب‌ها را لمس می‌کنید کاملا متوجه جنس سبک آن خواهید شد. معمولا آنها به‌شکل مات ساخته می‌شوند. از مهم‌ترین خاصیت‌های قاب‌های سیلیکونی این است که می‌توانند در برابر اثر انگشت و گردوغبار مقاومت کنند. مانند قاب‌های ژله‌ای قاب‌های سیلیکونی نیز از پشت و کناره‌های گوشی شما محافظت خواهند کرد. دلیل محبوبیت آنها سبکی، راحتی و زیبایی است.
قاب 360
یکی دیگر از قاب‌های جذابی که می‌توانید برای گوشی آیفون خود از اپل کاور تهیه کنید قاب 360 است. این نوع قاب‌ها به قاب 3 تکه نیز معروف هستند. این 3 تکه شامل قسمت پشتی، قسمت بالایی و قسمت پایینی قاب هستند که بر روی گوشی شما قرار می‌گیرند و دقیقا همان نواحی پشت و کناره‌ها را پوشش می‌دهند.
معمولا این قاب‌ها از جنس پلی کربنات یا فیبرکربن ساخته می‌شود. به همین دلیل هم مقاومت بالایی دارد. نصب و جداسازی آن بسیار راحت است و با یک‌بار انجام آن شما متوجه این موضوع خواهید شد.
قاب چرمی
قاب چرمی آیفون یک انتخاب عالی برای افراد لاکچری است و کسانی که دوست دارند شیک به‌نظر برسند. قاب‌های چرمی معمولا از دیگر قاب‌ها قیمت بیشتری دارند. اگر در سخت آنها از چرم طبیعی استفاده شود قیمت بسیاری بیشتری نیز پیدا خواهند کرد.
قاب آیفون نیز در وبسایت اپل کاور قابل تهیه است. قاب‌های چرمی نیز مقاومت خوبی دارند اما عمر آنها نسبت به دیگر موارد کمتر است و در نگهداری از آنها باید دقت کافی را به خرج داد. بسته به نوع بعضی از آنها تماما از چرم هستند و برخی دیگر در قسمت پنل دوربین اصلی از جنس‌های دیگری استفاده می‌کنند.
قاب فانتزی
قاب فانتزی یکی از محصولات پرطرفدار در سایت اپل کاور است. این قاب‌ها به‌دلیل ظاهر جذاب خود محبوب هستند و مقاومتشان هم بسته به مدل خوب است. نکته جذاب درباره آنها این بوده که شما می‌توانید طرح‌های بسیار جالبی را در رابطه با این قاب پیدا کنید.
برای نمونه قاب‌هایی که آویز دارند؛ یا حتی قاب‌ دخترانه آیفون ! شما می‌توانید از این فیجت‌ها در اوقات فراغت استفاده کنید و با آنها سرگرم شوید. اگر به‌دنبال طرح‌های جذاب برای گوشی خود هستید خرید یک قاب فانتزی بهترین انتخاب ممکن است.
 
قاب دخترانه آیفون

قاب‌های شفاف
بسیاری از افراد حاضر نیستند که زیبایی گوشی خود را از دست بدهند اما مجبور هستند برای محافظت از گوشی از قاب استفاده کنند. برای چنین افرادی معمولا قاب شفاف را پیشنهاد می‌کنیم. انعطاف‌پذیری این قاب‌ها به‌خوبی قاب‌های سیلیکونی است و می‌تواند بدنه گوشی شما را به نمایش بگذارد.
آنها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. برای نمونه می‌توانید قاب پشت شفافی بگیرید که حاشیه آن رنگی است. یا قابی تهیه کنید که پشت آن مات است و تنها بخشی از بدنه گوشی شما را نمایش می‌دهد. مشکل اصلی چنین قاب‌هایی این است که پس از مدتی استفاده مثلا 1 سال کمی دچار زردی می‌شوند و از جذابیت آنها کاسته خواهد شد.
دیگر قاب‌های جذاب اپل کاور
دنیای قاب‌های اپل کاور ایران به موارد بالا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید در فروشگاه ما قاب‌هایی را پیدا کنید که ضد خش هستند. اگر گوشی شما مدام در معرض وسایل تیز است این قاب می‌تواند برای شما فوق‌العاده باشد. قاب‌های استندی گزینه مناسبی برای افرادی است که مدام گوشی‌شان را به روی میز یا زمین می‌گذارند تا چیزی تماشا کنند.
با استفاده از این قاب گوشی شما تبدیل به یک استند خواهد شد می‌توانید با خیال راحت محتوا مورد علاقه‌تان را در گوشی تماشا کنید. قاب‌های جاکارت‌دار مخصوص افراد پرمشغله است که دوست دارند تمام وسایلشان دم دست باشد. با استفاده از این قاب همیشه کارت‌های پراستفاده شما و گوشی‌تان یکجا خواهد بود. بسیاری موارد دیگر نیز هست که می‌توانید در وبسایت ما ببینید.
 

چگونه از فروشگاه اپل کاور خرید کنیم؟


خرید از فروشگاه ما به‌راحتی یک خرید اینترنتی است. سفارش شما با پست پیشتاز پس از ثبت برایتان ارسال خواهد شد. در مدت زمان کوتاهی بسته شما به‌دستتان خواهد رسید و می‌توانید از سفارش خود لذت ببرید. در صورتی که کالای شما شامل موارد آسیب‌دیدگی باشد می‌توانید سفارش‌تان را پس بگیرید.
مجموعه اپل کاور ایران محصولات خود را با تضمین کیفیت به‌فروش می‌رساند. شما می‌توانید خریدتان از از اپلیکیشن اپل کاور نیز پیش ببرید. به صورت وب اپلیکیشن نیز قابلیت دانلود برای شما وجود خواهد داشت.
 
اپل کاور ایران
 

جمع‌بندی


اگر گوشی آیفون دارید و نگران خرید لوازم جانبی آن هستید فروشگاه اپل کاور در خدمت شماست. همانطور که دیدید فروشگاه ما تنوع بسیار بالایی دارد و برای هر سلیقه‌ای در آن حداقل یک محصول یافت می‌شود.
کافی‌است برای آشنایی بیشتر با ما و محصولات ما سری به بخش فروشگاهی وبسایت بزنید و محصولات مختلف را ببینید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید. فروشگاه اپل کاور ایران با بهترین خدمات همواره در خدمت شما خواهد بود.
 
کد مطلب: 77508
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


Azin
feedback
France
به نظرم اپل کاور بهترینه، خیلی راضیم از خریدهایی که ازشون داشتم هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام