۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۴۸

اپل به دنبال عرضه گوشی ارزان‌قیمت با صفحه نمایش OLED

ایتنا - اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۵ نسل جدیدی از گوشی مقرون‌به‌صرفه آیفون SE را با ویژگی‌هایی جدید روانه‌ بازار کند.
اپل به دنبال عرضه گوشی ارزان‌قیمت با صفحه نمایش OLED

این شرکت قصد دارد در این محصول به جای LCD از صفحه‌ نمایش OLED استفاده کند. این اولین باری است که اپل از فناوری OLED در یکی از محصولات اقتصادی خود بهره می‌گیرد.

گفته می‌شود سه تولیدکننده‌ بزرگ صفحه‌ نمایش شامل سامسونگ، BOE و Tianma در حال رقابت برای عقد قرارداد با اپل هستند. سامسونگ و BOE در موقعیت بهتری نسبت به Tianma قرار دارند.

با این حال، اپل تنها حاضر است به ازای هر صفحه‌ نمایش ۲۰ دلار بپردازد در حالی که پیشنهاد سامسونگ ۳۰ دلار، بی‌اوای ۳۰ دلار و تیانما ۴۰ دلار است. بنابراین مذاکرات همچنان ادامه دارد.

انتظار می‌رود آیفون SE جدید دارای صفحه‌ی نمایش ۶.۱ اینچی با وضوح 1170x2532 پیکسل و روشنایی حداکثر ۱۲۰۰ نیت باشد که مشابه مشخصات آیفون‌های ۱۳ و ۱۴ است.

 

همچنین گفته می‌شود سامسونگ با پیشنهاد قیمت پایین‌تر، به دنبال به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد فرایند تولید و فناوری‌های مورد استفاده‌ اپل باشد. از سوی دیگر، BOE به این قرارداد برای جبران شکست خود در تولید انبوه صفحه‌ نمایش آیفون ۱۵ نیاز دارد.

آینده نشان خواهد داد سرانجام چه شرکتی برنده‌ این مناقصه خواهد شد. عرضه‌ آیفون SE جدید با صفحه‌ نمایش OLED می‌تواند نقطه‌ عطفی در بازار گوشی‌های هوشمند باشد.
کد مطلب: 77415
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام