۰
plusresetminus
شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

اصلاح برخی کم‌کاری‌های ChatGPT در به‌روزرسانی جدید!

ایتنا - OpenAI اعلام کرد که مدل GPT-۴ Turbo به‌روز‌شده آن، می‌تواند وظایفی مانند تولید کد را با دقت بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی انجام دهد.
اصلاح برخی کم‌کاری‌های ChatGPT  در به‌روزرسانی جدید!

در پست جدید وبلاگ OpenAI، این شرکت به انتشار نسخه پیش‌نمایش مدل به‌روزشده GPT-۴ Turbo اشاره کرده که دقت آن در انجام وظایف مختلف بیشتر شده است. با این حال، OpenAI دقیقاً مشخص نکرده که با این به‌روزرسانی چه تغییری در مدل خود انجام داده است.

در چند وقت گذشته برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که هوش مصنوعی ChatGPT در انجام وظایف آن‌ها تنبل شده است و وظایف خواسته‌شده را کامل انجام نمی‌دهد و عدم به‌روزرسانی GPT-۴ را مقصر می‌دانستند. با این حال، OpenAI مدل GPT-۴ Turbo را به‌روزرسانی کرده است که در آوری ۲۰۲۳ براساس اطلاعات جدید آموزش دیده شد و فقط به‌صورت پیش‌نمایش در دسترس است؛ بنابراین افرادی که از GPT-۴ استفاده می‌کنند که داده‌های قبل از سپتامبر ۲۰۲۱ را شامل می‌شود، ممکن است همچنان همان مشکلات تنبلی را تجربه کنند.

OpenAI در این پست همچنین اشاره می‌کند که بیش از ۷۰ درصد افرادی که از GPT-۴ از طریق API خود استفاده می‌کنند، به‌دلیل وجود پایگاه داده به‌روزتر به GPT-۴ Turbo منتقل شده‌اند. همچنین طی چند ماه آینده به‌روزرسانی‌های بیشتری برای GPT-۴ Turbo ارائه خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به دسترسی عمومی به قابلیت تولید تصویر براساس متن اشاره کرد.

OpenAI همچنین مدل‌های هوش مصنوعی کوچک‌تری با نام Embeddings را نیز راه‌اندازی کرده است. این استارتاپ از Embeddings به‌عنوان «توالی از اعداد که مفاهیم درون محتوا مانند زبان طبیعی یا کد‌ها را نشان می‌دهد» یاد کرده است. این مدل‌های جدید که شامل نسخه پایه text-embedding-۳-small و نسخه قدرتمندتر به نام text-embedding-۳-large می‌شود، هم‌اکنون در دسترس هستند.
کد مطلب: 76892
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام