۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۱۳

راه‌اندازی فروشگاه برنامه برای نسخه‌های سفارشی چت‌جی‌پی‌تی

ایتنا - کاربران می‌توانند در این فروشگاه جی‌پی‌تی‌های محبوب یا پرطرفدار را در تابلوی انجمن وب‌سایت جست‌وجو کنند یا به‌دنبال جی‌پی‌تی‌های خاص باشند.
راه‌اندازی فروشگاه برنامه برای نسخه‌های سفارشی چت‌جی‌پی‌تی

شرکت چت‌‌جی‌پی‌تی اوپن ای‌آی (ChatGPT OpenAI) برای کاربران خدمات اشتراک ممتاز خود فروشگاه برنامه [اپ استور] راه‌اندازی کرده است تا نسخه‌های سفارشی‌شده روبات‌‌ چت هوش مصنوعی را پیدا و از آن‌ها استفاده کنند.

آن‌هایی که با ۲۰ دلار ماهیانه مشترک خدمات چت‌‌جی‌پی‌تی پلاس اوپن ای‌آی شده‌اند می‌توانند در فروشگاه ‌جی‌پی‌تی برای کاربری‌هایی مانند پیشنهاد کتاب، یادگیری موضوعات خاص یا مرور مقالات علمی روبات‌چت مناسب خود را جست‌وجو کنند.

این شرکت در پستی وبلاگی نوشت: «فروشگاه جی‌پی‌تی را برای کمک به شما راه‌اندازی می‌کنیم تا نسخه‌های سفارشی مفید و محبوب چت‌جی‌پی‌تی را پیدا کنید.» و افزود که این فروشگاه برنامه گسترپه متنوعی از جی‌پی‌تی دارد که شرکا و انجمن این شرکت آن را به وجود آورده‌اند.

کاربران می‌توانند در این فروشگاه جی‌پی‌تی‌های محبوب یا پرطرفدار را در تابلوی انجمن وب‌سایت جست‌وجو کنند یا به‌دنبال جی‌پی‌تی‌های خاص باشند.

اوپن ای‌آی گفت که به سازندگان روبات‌های چت هوش مصنوعی که این شرکت به آن‌ها جی‌پی‌تی می‌گوید، براساس تعامل کاربر با روبات‌هایشان پرداخت صورت می‌گیرد.

این شرکت هوش مصنوعی در ماه نوامبر گفت: «جی‌پی‌تی برای هرکسی راهی جدید است تا بتواند نسخه‌ای سفارشی از چت‌‌جی‌پی‌تی ایجاد کند تا در زندگی روزمره، کارهای خاص، محل کار یا خانه مفیدتر باشد - و سپس آن نوآوری را با دیگران به اشتراک بگذارد.»

این شرکت گفت که این جی‌پی‌تی‌ها را حتی برای استفاده عمومی یا خصوصی نیز می‌توان توسعه داد.

 


این شرکت قصد دارد با سازندگان آمریکایی یک برنامه درآمدزایی سازنده جی‌پی‌تی راه‌اندازی کند که در گام نخست برپایه تعامل کاربر با جی‌پی‌تی به آن‌ها پرداخت می‌کند.

اوپن ای‌آی گفت: «جزئیات معیارهای پرداخت را با نزدیک‌تر شدن [به موعد راه‌اندازی] اعلام می‌کنیم.» و افزود که ساخت جی‌پی‌تی ساده است و «به هیچ مهارت برنامه‌نویسی نیاز ندارد.»

وب‌سایت چت‌جی‌پی‌تی اشاره می‌کند که اکنون کاربران بیش از سه میلیون جی‌پی‌تی تولید کرده‌اند.

این ابزار هوش مصنوعی چندین مورد از موارد زیر ازجمله یک روبات‌چت که مربی نوشتن خلاق است، یک سازنده اسلاید برای پاورپوینت، یکی برای کمک به توسعه‌دهندگان وب‌سایت، و یک سازنده دستورغذا و چندین جی‌پی‌تی دیگر را در وب‌سایت خود دارد.

این شرکت هوش مصنوعی گفت: «ما جی‌پی‌تی‌های مفید و تاثیرگذار را نیز برجسته می‌کنیم.»

پیش‌تر سم آلتمن، رئیس این شرکت، در نوامبر سال گذشته این فروشگاه جی‌پی‌تی را در نخستین نشست توسعه‌دهندگان شرکت دو دی (Dev Day) معرفی کرد.

اما راه‌اندازی این ویژگی جدید به‌دلیل اخراج موقت آلتمن از شرکت به تعویق افتاد.

آلتمن گفت: «می‌توانید یک جی‌پی‌تی را در فهرست بگذارید تا ما بتوانیم بهترین و محبوب‌ترین جی‌پی‌تی‌ها را ارائه دهیم.»
کد مطلب: 76594
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام