۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۶

عجیب‌ترین هدفون هوشمند جهان رونمایی شد

ایتنا - شرکت ژاپنی نوم (New Wave Maker) که با نام اختصاری NWM نیز شناخته می‌شود از جدیدترین هدفون‌ ساخت خود با قابلیت‌های هوشمند در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد.
عجیب‌ترین هدفون هوشمند جهان رونمایی شد

شرکت ژاپنی NWM جدیدترین و عجیب‌ترین هدفونی که هرکس در زندگی ممکن است دیده باشد را در رویداد CES2024 رونمایی کرد. این هدفون‌ که MBH001 نام دارد، مانند یک سیستم معکوس ANC عمل می‌کند، بطوریکه صداهای تولیدشده‌ای را که به سمت گوش کاربر حرکت نکنند حذف می‌کند.

این هدفون منحصربفرد قادر است مثل هندزفری‌ها و هدفون‌های Closed-back که هدفون اپل Airpods Max با پوششی برای محافظت از درایورها و سیستم تولید صدای بلندگوها یکی از نمونه‌های موفق آن است، با ایجاد موج‌های صوتی متناسب، نویزهای محیطی را حذف کند. اما نکته عجیب و حائز اهمیت در هدفون‌های جدید نوم این است که کاربر واقعا با اسپیکرهایی روبه‌رو می‌شود که کنار گوش‌های او قرار می‌گیرند.

این هدفون عجیب علیرغم Open-back بودنش به کاربر این امکان را می‌دهد تا هم‌زمان با گوش کردن به موسیقی یا مکالمه صوتی، صداهای اطراف خود را نیز بشنود، درحالیکه اطرافیان صدای موزیک در حال پخش توسط هدفون‌ها را نخواهند شنید.

 

علاوه بر طراحی متفاوت و منحصربفرد، از دیگر نکات جذاب هدفون MBH001 مشخصات فنی این محصول جالب است که در وب‌سایت رسمی NWM منتشر شده است. یکی از این ویژگی‌ها، وجود درایورهای دوگانه ۳۵ و ۱۲ میلیمتری و پشتیبانی از قابلیت Multipoint برای اتصال هم‌زمان به چند دستگاه است.

اگرچه زمان عرضه هدفون MBH001 از سوی کمپانی NWM اواسط سال ۲۰۲۴ اعلام شده اما اطلاعات بیشتری درباره قیمت هدفون منتشر نشده است.
کد مطلب: 76585
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام