۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۴۰

قیمت اپل‌واچ سری 8 به 225 دلار کاهش یافت

اپل واچ سری 8 آپدیت بزرگی نسبت به سری 7 نیست، اما دارای قابلیت‌های جدید مفیدی است. وجه تمایز اصلی آن یک سنسور دما است که با سلامت زنان مرتبط است و به کاربران زن تخمینی از زمان تخمک‌گذاری آنها می‌دهد.
قیمت اپل‌واچ سری 8 به 225 دلار کاهش یافت
آمازون، در آستانه آغاز «روزهای معامله بزرگ» خود، اپل واچ سری 8 را با یک کوپن ویژه به پایین‌ترین قیمتی که تا به امروز دیده شده در معرض فروش گذاشته است.
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، مدل 41 میلی‌متری قرمز آن تنها با 225 دلار، یعنی 175 دلار کاهش قیمت نسبت به 400 دلار قبلی (یعنی با 44 درصد تخفیف) قابل خریداری شده است. با توجه به اینکه سری 9 تنها دو هفته پیش عرضه شد، مقاومت در برابر چنین فرصت خریدی سخت خواهد بود.
 
اپل واچ سری 8 آپدیت بزرگی نسبت به سری 7 نیست، اما دارای قابلیت‌های جدید مفیدی است. وجه تمایز اصلی آن یک سنسور دما است که با سلامت زنان مرتبط است و به کاربران زن تخمینی از زمان تخمک‌گذاری آنها می‌دهد. این ابزار باید در طول شب استفاده شود و دمای مچ دست خود را هر پنج ثانیه یکبار نمونه‌برداری کند تا کاربر بتواند تغییرات را نسبت به وضعیت معمول خود مشاهده کند.
 

قابلیت دیگر آن «تشخیص تصادف» است. تا حدود زیادی مانند واچ‌های فعلی که می‌توانند سقوط را تشخیص دهند، اپل واچ سری 8 نیز می‌تواند تصادف اتومبیل را از طریق یک جفت شتاب‌سنج جدید تشخیص دهد. این سنسور برای تشخیص چهار نوع تصادف از جمله واژگونی، ضربه از جلو، ضربه از عقب و برخورد جانبی با سنسورهای دیگر کار می‌کند. و البته، همه مدل‌های سری 8 دارای عملکرد سلولار هستند و به کاربر امکان اتصال به اینترنت، تماس و پیامک برای دویدن، پیاده‌روی و سایر فعالیت‌هایی که نیازی به گوشی هوشمند ندارند می‌دهند.
 
و در نهایت اینکه، مانند سایر ساعت‌های اپل، می‌توانید از آن برای باز کردن قفل مک، پیدا کردن سایر دستگاه‌های اپل و پرداخت با Apple Pay استفاده کنید. بهبودهای اصلی که در اپل واچ سری 9 رخ داده است قابلیت‌های Double Tap و Raise to Speak (سیری) است، از اینرو برای کسانی که با عدم وجود این قابلیت‌ها می‌توانند کنار بیایند و با رنگ قرمز هم مشکلی ندارند قیمت 225 دلار یک پیشنهاد شگفت‌انگیز به شمار می‌رود.
 
کد مطلب: 74992
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام