۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۰۰

«کلیکس» یک صفحه کلید فیزیکی با میانبرها و نور پس‌زمینه به آیفون شما اضافه می‌کند

ایتنا- این شرکت توضیح داده است که کلیکس سه مزیت بزرگ را در اختیار قرار می‌دهد. اول اینکه با حذف صفحه کلید مجازی روی صفحه و انتقال آن به صفحه کلید فیزیکی پایینی، فضای قابل استفاده در آیفون تقریبا دو برابر می‌شود.
«کلیکس» یک صفحه کلید فیزیکی با میانبرها و نور پس‌زمینه به آیفون شما اضافه می‌کند
آیفون دستگاهی است که صنعت موبایل را از صفحه‌کلیدهای فیزیکی دور کرد، اما در واقع هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین آن تجربه لمسی شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از 9to5mac، کلیکس (Clicks)، که از ماه آینده میلادی عرضه آن شروع خواهد شد، قصد دارد یک صفحه کلید فیزیکی را با پشتیبانی از میانبرهای صفحه کلید و نور پس‌زمینه نیز به آیفون اضافه کند.
 
کلیکس یک لوازم جانبی (اکسسوری) صفحه کلید برای آیفون است که چیزی بیش از صرفاٌ یک افزونه بلوتوثی است. این لوازم جانبی یک قاب (کیس) است که مستقیماً از طریق لایتنینگ یا USB-C با صفحه کلیدی که از پایین دستگاه بیرون می‌آید به آیفون شما متصل می‌شود. این دستگاه به باتری نیاز ندارد، بلکه برق موردنیاز خود را مستقیماً از گوشی شما می‌گیرد و دارای گذرگاه برق جداگانه‌ای است که باعث می‌شود نیازی نباشد برای شارژ گوشی‌تان این کیس را خارج کنید.
 
این شرکت توضیح داده است که کلیکس سه مزیت بزرگ را در اختیار قرار می‌دهد.
 
اول اینکه با حذف صفحه کلید مجازی روی صفحه و انتقال آن به صفحه کلید فیزیکی پایینی، فضای قابل استفاده در آیفون تقریبا دو برابر می‌شود.
 

فراتر از آن، کلیکس به افزایش دقت در تایپ نیز کمک می‌کند. صفحه‌کلیدهای فیزیکی، به مرور زمان، می‌توانند برای سرعت تایپ بسیار خوب باشند، و کلیکس اضافه می‌کند که «بر روی هر تصمیمی، از دقیقاً احساس دکمه‌ها گرفته تا طرح‌بندی صفحه‌کلید، کار می‌کند، و اطمینان می‌دهد که برای کاربران آیفون شهودی خواهد بود».
 
در نهایت اینکه، کلیکس میانبرهای صفحه کلید را نیز به آیفون اضافه می‌کند. میانبرهای صفحه کلید از قبل هم در iOS موجود بوده‌اند، اما فقط از طریق صفحه کلید فیزیکی قابل دسترسی هستند. کلیکس می‌گوید که صفحه کلید آن از میانبرهای صفحه کلید در سراسر iOS و بسیاری از اپ‌ها پشتیبانی می‌کند، چند مثال آن عبارتند از:
با فشار دادن دکمه‌های CMD + H به سرعت به صفحه اصلی انتقال می‌یابید.
ترکیب دکمه‌های CMD + Space برای راه‌اندازی جستجو (search) قابل استفاده است.
 
کلیکس در سه نوع عرضه می‌شود. اولی برای آیفون 14 پرو با کانکتور لایتنینگ طراحی شده است، و دو گزینه USB-C آن برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در دسترس خواهد بود. هر سه به قیمت 139 دلار فروخته می‌شوند.
 
کد مطلب: 76472
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام