۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۱

تصاویری از قاب‌های آیفون 13 پرو مکس در یک ویدئوی لو رفته منتشر شد

ایتنا - با توجه به اینکه عدد 13 در برخی از فرهنگ‌ها بدشگون و منفی لحاظ می‌شود، برخی تصور می‌کنند که اپل ممکن است از این عدد پرش نموده و بر آیفون‌های مدل 2021 نام دیگری بگذارد.
تصاویری از قاب‌های آیفون 13 پرو مکس در یک ویدئوی لو رفته منتشر شد
انتظار می‌رود که اپل در اواخر ماه جاری میلادی به طور رسمی مدلهای آیفون جدیدش را اعلام کند. بحثهایی درباره اینکه نام این مدل‌ها چه خواهد بود مطرح شده است، به طوری که برخی از شایعات گویای آن است که نام آن 12S خواهد بود و برخی خبرها هم آیفون 13 را ذکر کرده‌اند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، با توجه به اینکه عدد 13 در برخی از فرهنگ‌ها بدشگون و منفی لحاظ می‌شود، برخی تصور می‌کنند که اپل ممکن است از این عدد پرش نموده و بر آیفون‌های مدل 2021 نام دیگری بگذارد.
 
با این حال، یک ویدئوی جدید لو رفته در توئیتر منتشر شده که در آن تعدادی قاب سیلیکونی نشان داده می‌شود که مشخصا بر روی آنها برند آیفون 13 پرو مکس نوشته شده است. این جعبه‌ها، مثل خود بسته‌بندیهای اپل، بسیار ساده هستند، و تنها حروفی که می‌توانیم ببینیم نام iPhone 13 Pro Max  در امتداد قاب سیلیکونی و برندینگ MagSafe است.   
 
شایان ذکر است که در هیچ جای این پکیجها نمی‌توانیم مشخصا یک لوگوی اپل را ببینیم. از روی تعداد قابها می‌توان حدس زد که اینها در یک انبار یا مرکز توزیع قرار دارند و آماده تحویل هستند. معمولا اینها لوازم جانبی هستند که به محض ورود خود گوشی به بازار قابل دسترسی می‌شوند. مشخص نیست که آیا اینها قابهای واقعی اپل هستند یا نه.
 


با این حال، حتی اگر اینها قاب‌های رسمی اپل هم نباشند، باز هم ما می‌دانیم که اپل به طور معمول جزئیات محصولاتش را با تولیدکنندگان لوازم جانبی به اشتراک می‌گذارد تا آنها بتوانند قاب‌ها را به محض عرضه آیفون‌های جدید به بازار آماده کنند.
 
در هفته‌های اخیر شایعات مختلفی درباره آیفون مطرح شده است. از جمله احتمال پشتیبانی آن از امکان تماس تلفنی از طریق اتصال به ماهواره‌های مدار پایین. این قابلیت می‌تواند برای افرادی زمان زیادی را در بیرون از خانه می‌گذرانند یا در نواحی روستایی زندگی می‌کنند فوق‌العاده جذاب باشد. 
 
کد مطلب: 66032
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام